امام جمعه اهل سنت خارگ:

حمایت و دفاع از سپاه پاسداران در اولویت برنامه‌های اهل سنت خارگ است

امام جمعه اهل سنت خارگ با بیان اینکه سخنان ترامپ بی اساس است گفت: اهل سنت خارگ که همواره حافظ آرمان‌های انقلاب و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است حمایت و دفاع از سپاه پاسداران را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

حمایت و دفاع از سپاه پاسداران در اولویت برنامه‌های اهل سنت خارگ استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد کنعانی امام جمعه اهل سنت خارگ با محکوم کردن سخنان بی اساس و یاوه‌گویی‌های سخنان رئیس جمهور آمریکا علیه ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی اظهار داشت: اسلام همواره بر دفاع از  مسلمانان در هر نقطه‌ای از جهان تاکید کرده که در این راستا حمایت از مردم میانمار و یمن که مورد ظلم استکبار جهانی و ایادیش در منطقه قرار گرفته در اولویت برنامه مسلمانان است.

وی سپاه پاسداران را نیروی لایزال الهی و توانمند برای تحقق آرمان‌های بزرگ اسلام و مسلمانان دانست و تاکید کرد:اهل سنت خارگ که همواره حافظ آرمان‌های انقلاب و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است حمایت و دفاع از سپاه پاسداران را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

امام جمعه اهل سنت خارگ با اشاره به نقش مهم سپاه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی تصریح کرد:  سپاه پاسداران حافظ مرزهای ایران اسلامی ومدافع ارزش‌های دینی درحکومت اسلامی است

کنعانی با اشاره به توطئه دشمنان علیه ارزش‌ها و نهادی انقلابی ایران اسلامی گفت: سپاه پاسداران درطول عمر با عزت خود چشم بدخواهان و دست چپاولگران را از میهن دور کرده تا بدانجا که امروز نظام استعماری و استکباری آمریکا و صهیونیسم در مقابل او توطئه می‌کنند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران امنیت منطقه را تضمین کرده است افزود:  همین بس که گروههای خود ساخته آمریکا بنام داعش از مردانگی و مقاومت این ارتش الهی عاجز مانده واگر سپاه نبود به یقین امروز داعش تمام منطقه را چپاول و غارت می‌کرد.

امام جمعه اهل سنت خارگ بیان کرد: به لطف الهی وجانفشانی این سربازان و مدافعان ایران اسلامی عزیز امروز ملت ایران در سایه افتخار وعظت زندگی می‌کنند.       

کنعانی بیان کرد: جامعه اهل سنت خارگ در راستای حمایت از سپاه پاسداران ایران اسلامی تجمعی تشکیل داد و  از حضور آنها در مقابل قدرت‌های استکباری حمایت کرد.

انتهای پیام/ز

حمایت و دفاع از سپاه پاسداران در اولویت برنامه‌های اهل سنت خارگ است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.