فعالیت 45 سازمان مردم نهاد در استان اردبیل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت:هم اکنون 45 سازمان مردم نهاد در استان فعالیت می کنند که با تسهیل وتسریع در صدور مجوز ، این تعداد افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر نصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل که در جلسه کمیته تخصصی توسعه مشارکتهای مردمی و سازمان های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سخن می گفت با اشاره به نقش مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد در فرهنگ سازی مبارزه با مواد مخدر، بر همکاری جدی همه دستگاه ها در افزایش مشارکت مردمی با تسهیل در صدور مجوزهای سمن ها تاکید کرد و گفت: حوزه های اجتماعی دستگاه ها و ادارات استان موظف به همکاری با اداره کل امور اجتماعی استانداری هستند

وی گفت: تعداد ۱۹ طرح در حوزه های فرهنگی، حمایت و صیانت در جهت جلب مشارکت های مردمی کاهش سوئ مصرف مواد مخدر با اختصاص ۳۵ میلیون تومان که پیش تر در تهران تصویب شده در استان اجرا خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بر تداوم باجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در کاهش اعتیاد تاکید کرد و اظهار داشت: نتیجه بخشی و اثر گذاری فعالیت های اجتماعی زمان بر است و نباید در کوتاه زمان از آثار فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دلسرد شوید.

نصیری استفاده از افراد متخصص در زمینه های تخصصی و کسانی که مقبولیت و محبوبیت اجتماعی و به اصطلاح جاذبه دارند را در امر مقابله اجتماعی با مصرف مواد مخدر و اعتیاد را  ضروری دانست و تصریح کرد:جلساتی با موضوع اجتماعی و مواد مخدر نباید به جلسات سخنرانی تبدیل شود.

وی کاهش سن اعتیاد را نگران کننده دانست و بر ضرورت هوشیاری بیش از پیش خانواده ها و افزایش مشارکت خانواده ها در مبارزه با مصرف مواد مخدر تاکید کرد.

وی با بیان اینکه صداوسیما در غنی سازی برنامه های خود برای جلب بیشتر مخاطب تلاش کند افزود : ۶۴ برنامه رادیویی و تلویزیونی در خصوص پیشگیری از اعتیاد و مشارکت های سازمان های مردم نهاد در استان تهیه و از شبکه استانی پخش می شود.

انتهای پیام/ح

فعالیت سازمان های مردم نهاد در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.