با مخترعین ایرانی؛

پیش‌بینی بازار بورس با نرم‌افزار‌های دانش‌بنیان

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تولید نرم‌افزاری شده است که بازار خرید و فروش سهام را پیش‌بینی می‌کند.

خبرنگار: جعفری/پیش‌بینی بازار بورس با نرم‌افزار‌های دانش‌بنیان/ سرمایه خود در بازار بورس را به همراه فناوری‌های نوین افزایش دهیدبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیاری زیادی در کشور برخوردار هستند و به واسطه اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین با طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

 باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی این محصولات دانش بنیان بپردازد.

 یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به تولید نرم‌افزار سرمایه‌گذاری شده است که می‌تواند بازار را پیش‌بینی کند و سبب رشد سرمایه افراد شود؛ مدیر این شرکت دانش بنیان در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این نرم‌افزار اظهار کرد: نرم‌افزاری که از سوی شرکت ما تولید شده است، یک نرم‌افزار مالی  است که از طریق آن می‌توان بازار بورس را پیش‌بینی کرد.

 وی ادامه داد: این نرم‌افزار با  مدل‌هایی مخصوص به خود و به صورت کاملا اتوماتیک مقدار سهام را پیش‌بینی می‌کند و سهام را خرید و فروش می‌کند، این نرم‌افزار برای اولین بار توسط شرکت ما در ایران تولید شده است.

 مدیر این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به این موضوع که این نرم‌افزار در مبادلات بین‌المللی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: در معا‌ملات بین تجار ایرانی با کشورهای دیگر و برای پیش‌بینی بازار‌های خارجی می‌توان از این نرم‌افزار استفاده کرد و به کسب سرمایه پرداخت.

 وی یادآور شد: نکته مثبت این نرم‌افزار این است که بازار را برای هر یک از کاربران پیش‌بینی می‌کند و از مرحله دریافت داده‌ها تا پایان خرید و فروش سهام‌های بورس را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

افزایش سرمایه در بازار بورس با فناوری‌های نوین  ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۵۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
سلام و خسته نباشید به شما عزیزان
و تشکر بابت این مطلب بسیار مهم من چند وقتی هست وارد بازار بورس شدم خوب شما که تحقیق فرمودین حتما میدانید که بازار بسیار پیچیده ای هست
آموزش کاربردی کسی نمیده اگرهم بدن کامل نمیدن و هم پولی هست
من به شخصه تعداد ضررهام بیشتر از سودی بوده که کردم
آموزش هم دیدم ولی فایده آنچنانی ندارد
دوتا خواهش از شما بزرگوار عزیز دارم
امید دارم سر من منت بزاری و کمکم کنید
اول اینکه این نرم افزار هرچی گشتم پیدا نکردم
لطفا این نرم افزار برای داتلود بزارید یا سایت سازندش بزازید تا از خودشون تهیه کنم درخواست دومم اینکه لطفا شیوه نوسانگیری در بورس را هم بزارین و بطور کامل آموزش بدیت که کاربردی باشه هیچ کسی این را یاد نمیده
و متاسفانه الان زیاد شدن کانالهایی که بیشتر از خود بورس از سیگنال فروشی کسب درامد دارن و در حقیقت اشخاص کم سواد را در دام میاندازن
کمال تشکر وامتنان از شما همراه با آرزوی توفیقات در زندگی برای شما دارم
آخرین اخبار