مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل؛

5 نمایندگی میراث فرهنگی اردبیل به اداره ارتقا می یابند

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: پنج نمایندگی میراث فرهنگی در شهرستان های این استان به اداره ارتقا می یابند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم حاجی زاده، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: از سال 93 تقویت ساختاری شهرستان ها مورد توجه قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: با پیگیری های صورت گرفته تا پایان سال 94 موفق شدیم در پنج شهرستان شامل اردبیل، مشگین شهر، خلخال، گرمی و نیر نمایندگی میراث فرهنگی را به اداره ارتقا دهیم.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تاکید به تاثیر این اقدام در ارتقا عملکرد شهرستان ها ادامه داد: تحقق این مهم در سایر شهرستان ها نیز دنبال می شود.
به گفته حاجی زاده دست یابی به شاخص هایی که اداره کل را در تحقق این مهم یاری دهد، در دستور کار بوده و برخی شهرستان ها توانسته اند امتیاز لازم را کسب کنند.

وی افزود: به دلیل ضوابط سازمانی طرح پرونده ارتقا نمایندگی به اداره در یک منطقه هر دو سال یکبار انجام می شود و سال آینده ما می توانیم نسبت به طرح مجدد و ارتقا برخی شهرستان ها اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه شرایط لازم در بیشتر شهرستان ها فراهم شده امید می رود سال آینده ارتقا نمایندگی ها انجام شود.

انتهای پیام/ح

ارتقا نمایندگی های میراث فرهنگی در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.