مصالحه ۸۰ درصدی پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌های استان مرکزی/ کشف ۹۵ فقره سرقت و دستگیری ۵۱ نفر سارق

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مصالحه ۸۱ درصدی پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌های این استان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹ هزار پرونده به دوایر مشاوره و مددکاری پلیس استان ارجاع شده است که از این تعداد در حدود ۸۱ درصد از پرونده‌ها منجر به مصالحه شده است.

سرهنگ خلجی افزود: در برنامه ریزی پلیس در افزایش مهارت‌های زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ۲۸۲ جلسه آموزشی ویژه اقشار مختلف اجتماعی به ویژه برای دانش آموزان توسط کارشناسان و مددکاران پلیس در سطح استان برگزار شده است.

سرهنگ سیامک قاسمی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم از کشف ۹۵ فقره سرقت و دستگیری تعداد ۵۱ نفر از سارق و خرده فروشی مواد مخدر دو روز گذشته در استان خبر داد.

سرهنگ قاسمی کشف ۱۵ فقره سرقت منزل، مغازه و اماکن خصوصی، ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۶۷ فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو و. را به عنوان بخش از سرقت‌های کشف شده در این مدت عنوان کرد.

 سرهنگ بیرانوند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان محلات هم  از کشف دو کیلوگرم ماده مخدر هروئین در این شهرستان خبرداد.

  سرهنگ بیرانوند افزود:  در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان محلات ، سه توزیع کننده مواد مخدر که قصد داشتند، مقدار دو کیلو گرم ماده مخدر هروئین را در سطح شهرستان وارد و توزیع کنند، قبل از هرگونه اقدام در عملیات پلیس دستگیر شدند.


انتهای پیام / ج

برنامه ریزی پلیس استان مرکزی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.