پرداخت خسارات خشکسالی در مناطق روستایی اردبیل

خسارت خشکسالی تابستان امسال در استان اردبیل به ویژه مناطق روستایی و عشایری پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،مسعود امامی یگانه مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل صبح امروز در جلسه شورای مدریریت بحران استان اردبیل اظهار داشت:‌ در 10 ماه گذشته تمامی کارگروه‌های تخصصی شورای مدیریت بحران در سطح استان اردبیل فعال بوده و مسائلی مانند شناسایی آسیب‌پذیرها، رفع آسیب‌پذیرها، آموزش دست‌اندرکاران مدیریت بحران در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: شهریورماه امسال دوره آموزشی مدیریت بحران با حضور 260 نفر از مدیران و فرمانداران استان اردبیل با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران برگزار شد و علاوه بر این نیز بیش از 60 دوره آموزشی در اردبیل برگزار شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل افزود: در کنار دوره‌های آموزشی 58 مانور تخصصی مدیریت بحران در استان برگزار شده و کمیته امور ایمنی ساختمان و ستاد مدیریت بحران در تمامی شهرستان‌های استان تشکیل شد.

امامی یگانه با بیان اینکه تدوین سند آموزش مدیریت بحران استان در دستور کار است، گفت: خسارت خشکسالی امسال در استان احصا و برای تخصیص اعتبارات به مرکز ارسال شده که در صورت تصویب نهایی خسارت خشکسالی در استان به ویژه در مناطق روستایی و عشایری پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد شورای مدیریت بحران در زلزله اخیر کرمانشاه تصریح کرد: در این زلزله تمامی دستگاه‌های اجرایی استان سنگ تمام گذاشتند و حدود 5 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط مردم استان اردبیل به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اهدا شد.

 

انتهای پیام/ع

کمک 5 میلیارد تومانی مردم استان اردبیل به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.