استاندار اردبیل؛

بروکراسی اداری در شهرهای دور افتاده کاهش می یابد

استاندار اردبیل گفت: با توجه به مسافت بعضی شهرها از مراکز شهرستان ها با برنامه ریزی لازم و تفویض اختیار برخی کارهای ضروری، بروکراسی اداری در شهرهای دارای مسافت طولانی کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو،استاندار اردبیل در جریان دیدار با مردم و سرمایه گذاران بخش ارشق در شهر مرزی رضی اظهار داشت: ملاقات با مردم در محل زندگی آنان و استماع مشکلاتشان برای ترغیب مسوولان به تلاش بیشتر، موثر است.

وی با بیان اینکه دولت در بخش رضی اقدامات خوبی انجام داده افزود: برای تکمیل سدهای معیشتی و کشاورزی و تامین آب شرب در روستاها، همچنین ایجاد زیرساخت های لازم جهت سرمایه گذاری بیشتر متناسب با موقعیت منطقه اعتبار مورد نیاز جذب و پروژه ها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

استاندار اردبیل افزود: قیمت زمین برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی پایین تر از۲۰ هزارتومان خواهد بود تا سرمایه گذاران رغبت بیشتری جهت سرمایه گذاری داشته باشند.

بهنام جو با اشاره به اینکه باید کاری کنیم مهاجرت معکوس در روستاها انجام گیرد گفت: شکل مهاجرت در روستاها با تامین زیرساخت ها حل می شود و طبق آمار جمعیت این بخش برای شهرستان شدن کفایت نمی کند.

وی بحث گردشگری در شهر را شاه کلید توسعه اقتصادی و جذب توریست دانست و افزود: بحث مطالعه راه آهن اردبیل به سمت پارس آباد و تصویب منطقه آزاد تجاری این بخش را از بن بست اقتصادی و صنعتی و تولیدی خارج می کند.

بهنامجو گفت: با تکمیل سد سبلان در این محدوده بیش از ۴۰۰هکتار از اراضی این بخش به زیر کشت آبی می رود.

انتهای پیام/ح

مهاجرت معکوس در روستاها انجام گیرد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.