برگزاری همایش استانداردسازی در روابط عمومی

همایش استانداردسازی در روابط عمومی در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسعود عطایی‌نژاد رئیس انجمن روابط عمومی فارس گفت: در راستای استانداردسازی فعالیت‌های روابط عمومی همایش یک روزه‌ای با حضور احمد یحیایی ایله‌ای از اساتید علوم ارتباطات در شهر شیراز برگزار می‌شود.

وی ارتقاء کیفی روابط عمومی را در گرو استانداردسازی فعالیت‌های روابط عمومی برشمرد و افزود: امروزه روابط عمومی‌ها بیش از پیش نیاز دارند تا با بهره‌گیری از فضای ارتباطی مجازی و با همگام‌سازی علوم ارتباطات و مردم‌داری گام‌هایی اساسی برای پاسخ به نیاز‌های مخاطبان بردارند.

عطایی نژاد ادامه داد: در همین راستا همایش یک روزه‌ای با سه محور آموزشی اصول و آداب تشریفات و مراسم، استانداردسازی فعالیت‌های روابط عمومی و روابط عمومی در تبلیغات و تبلیغات در روابط عمومی با همکاری چهار جانبه انجمن روابط عمومی، هتل همای شیراز، شرکت برساز رویداد پارس و انجمن صنفی کانون‌های تبلیغاتی برگزار می‌شود.

رئیس انجمن روابط عمومی فارس از کارشناسان و مدیران روابط عمومی علاقمند خواست تا در صورت تمایل برای ثبت‌نام، در ساعات اداری پنجشنبه نوزدهم بهمن ماه با شماره تلفن ۳۶۴۹۱۳۴۵ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/ر

همایش استانداردسازی در روابط عمومی

برچسب ها: استاندارد ، ارتباطات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار