آقایان بخوانند؛

راه حلی آسان و کم هزینه برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها

یک متخصص داخلی به راه حلی آسان و کم هزینه برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها در آقایان اشاره کرد.

راه حلی آسان و کم هزینه برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هافاطمه زاهدی متخصص داخلی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: برای داشتن سلامتی ورزش کلید طلایی مبارزه و پیشگیری از همه بیماری های غیرواگیر است به طوری که فعالیت فیزیکی مناسب از بروز بیماری های قلبی عروقی و گرفتگی رگ‌های بدن جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: افراد باید برای دوری از دیابت و افزایش میزان قند خون، فعالیت‌های ورزشی و فیزیکی مناسبی داشته باشته باشند تا به اندازه کافی سوخت و ساز در بدن انجام شود و کالری و قند خون موجود در بدن در سطح ایده‌آل و طبیعی باقی بماند.

ورزش سبب ارتقای سلامت روان مردان می‌شود

زاهدی با اشاره به اینکه ورزش کردن سبب ارتقای سطح سلامت روحی و روان افراد به ویژه مردان می‌شود، عنوان کرد: فعالیت فیزیکی مناسب و انجام تمرینات ورزشی ارتباط مستقیمی با سلامت روحی و روانی مردان دارد، زیرا داشتن برنامه منظم ورزشی سبب تنوع در کارهای روزمره و ایجاد نشاط در بین مردان می شود.

زاهدی تاکید کرد: برای داشتن فشار خون مناسب افراد باید روزانه زمانی را برای ورزش و فعالیت‌های فیزیکی اختصاص دهند، زیرا فعالیت‌های بدنی سبب افزایش سوخت و ساز و چربی‌های اشباع می‌شود و رگ‌های بدن را باز می‌کند، این کار مانع از ابتلا افراد به بیماری فشار خون بالا می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالیت‌های فیزیکی راه حلی آسان و کم هزینه برای پیشگیری و حتی درمان بیماری‌های مختلف از جمله عارضه روحی و روانی است.

زاهدی یادآور شد: افراد نباید ورزش و فعالیت‌های فیزیکی غافل شوند، زیرا بسیاری از بیماری ها به وسیله ورزش قابل پیشگیری است و هیچ گونه عوارض و مشکلی برای انسان‌ ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار