حمایت اسطوره فوتبال آلمان از تیم ملی مراکش در جام جهانی

"لوتار ماتئوس" در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از تیم ملی مراکش حمایت کرد.

حمایت اسطوره فوتبال آلمان از تیم ملی مراکش در جام جهانیبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در فاصله هفت روز تا آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و رکورد دار بازی در این رقابت‌ها که به تازگی به عنوان سفیر مراکش در راه کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ انتخاب شده است در گفتگو با یکی از رسانه‌های این کشور حمایت خود را از شاگردان هروه رنار در روسیه اعلام کرد تا از این طریق به آن‌ها روحیه دهد.

او با تاکید بر حمایت از مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ اظهار داشت: اعتقاد دارم عشق و اشتیاق مراکشی‌ها به فوتبال تاثیر مثبتی روی حضور تیم ملی این کشور در جام جهانی دارد.

ماتئوس درباره نقطه قوت مراکش در جام جهانی گفت: روحیه تیمی و مهارت‌های فنی عالی برخی بازیکنان مراکش از نقاط قوت این تیم است و به آن‌ها کمک می‌کند تا در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشند. به همین دلیل امیدوارم مراکش در جام جهانی نتایج مثبتی کسب کند.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال مراکش که در گروه دوم جام جهانی 2018 در کنار ایران، اسپانیا و پرتغال قرار دارد در نخستین بازی اش در این مسابقات از ساعت 19:30(به وقت تهران) جمعه 25 خرداد در ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ به مصاف ایران می رود.

انتهای پیام/

حمایت ماتئوس از تیم ملی مراکش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار