تجلیل از خبرنگاران در روز خبرنگار

خبرنگاران صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران گیلان به مناسبت روز خبرنگار امروز در رشت تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری، استاندار گیلان در آئین گرامیداشت روز خبرنگار که امروز در رشت برگزار شد، با اشاره به گسترش فضای مجازی و پایگاه ها، کانال‌ها خبری و خبرگزاری‌ها گفت: با رشد فناوری سرعت و حجم خبررسانی به شدت افزایش یافته است و در این میان رسانه ملی هم برای ادامه اثرگذاری به فناوری‌های نوین مجهز شده است.

وی با بیان اینکه به رغم تعدد مراکز خبررسانی هیچ رسانه‌ای نمی‌تواند جایگاه رسانه ملی را بگیرد، افزود: با وجود رقبای زیاد اعتبار رسانه ملی پابرجاست و این رسانه مردم پسند اثرگذاری‌های بی بدیل در جامعه دارد.

استاندار گیلان رسانه‌ها را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نامید و تصریح کرد: علاوه بر انعکاس مشکلات مردمی و عملکرد مسئولان دستگاه‌های اجرایی وظیفه اعتماد سازی و آرام بخشی جامعه هم بر عهده رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی است.

حسن ظهیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان هم در این مراسم خبرنگاران را زبان گویا، گوش شنوا و چشم بینای جامعه دانست و گفت: بیان واقعیت از وظایف اصلی خبرنگار است و در این میان باید سرعت و دقت را در اولویت قرار دهد.

سید جلال الدین رضاپور، معاون خبر صدا و سیمای گیلان بیان داشت: به رغم همه سختی‌ها خبرنگاران با عشق و علاقه وافر برای انعکاس رویداد‌ها و مسایل و مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در کارگاه هنر سروش گیلان برگزار شد، از مدیران، خبرنگاران، سردبیران، دبیران، گویندگان، تدوینگران، تصویربرداران و پیشکسوتان معاونت خبر صدا و سیمای مرکز گیلان قدردانی شد.

 

انتهای پیام/ع

گرامیداشت روز خبرنگار در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.