واکنش روزنامه های قطری به شکست الدحیل مقابل پرسپولیس

روزنامه های قطری به شکست تیم الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پرسپولیس واکنش نشان دادند.

واکنش روزنمه های قطری به شکست الدحیل مقابل پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیس ایران با یک نمایش قهرمانانه در لیگ قهرمانان آسیا توانست تیم الدحیل قطر را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و برای دومین سال پیاپی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یابد. سرخ پوشان با توجه به شکست یک بر صفر در بازی رفت به بازی برگشت در تهران امیدوار بودند اما گلی که در نیمه اول بازی برگشت در استادیو م آزادی دریافت کردند کارشان را بسیار سخت کرد. آنها برای صعود نیاز به زدن 3 گل داشتند. تیم پرسپولیس ایران در نیمه دوم با روحیه بالا با حمایت هوادارانش وارد زمین شد و با گلزنی کاپیتان سید جلال حسینی بازی را مساوی کرد. با ادامه حملات تیم پرسپولیس در نهایت توانست 2 گل دیگر به فاصله 3 دقیقه به ثمر برساند و به شکل معجزه آسا در این بازی پیروز شود و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

رسانه های قطری به شکست  تیم قدرتمند کشورشان در ورزشگاه آزادی واکنش نشان دادند.

روزنامه استاد الدوحه تیتر زد: "رویای الدحیل به کابوس تبدیل شد" .

این روزنامه نوشت: الدحیل در نیمه اول توانست یک گل به ثمر برساند و به اولین صعود خود به نیمه نهایی آسیا بسیار نزدیک شده بود. اما در نیمه دوم این تیم بهم ریخته و نامنظم بازی کرد و با دریافت 3 گل رویای این تیم تبدیل به کابوس شد فصل قبل نیز همین پرسپولیس، الدحیل را در آسیا حذف کرده بود.

استاد الدوحه در ادامه نوشت: الدحیل بازی را خوب شروع کرد و توانست جو ورشگاه آزادی را تحمل کند و یک گل نیز به ثمر رساند. اما در نیمه دوم با خوردن اولین گل دیگر نتوانست جلوی پرسپولیس دوام بیاورد و گل های بعدی را نیز دریافت کرد.

روزنامه العرب تیتر زد: " اشتباهات داوری دلیل حذف الدحیل بود"

این روزنامه نوشت: در 10 دقیقه اول بازی حالت متعادل داشت و دو تیم همدیگر را محک  زدند. در ادامه گادوین منشا و ادمیلسون برای تیم هایشان حملاتی را انجام دادند. در این نیمه الدحیل بیشتر در فکر گل نخوردن و ضد حمله بود. در نیمه اول الدحیل توانست یک گل به ثمر برساند. در نیمه دوم اما این پرسپولیس بود که توانست بازی را در دست بگیرد و با استفاده از اشتباهات خط دفاع الدحیل توانست 3 گل به ثمر برساند و به مرحله بعد راه یابد.

روزنامه الرای تیتر زد: "فروپاشی عجیب الدحیل در آزادی"

این روزنامه نوشت: تیم فوتبال الدحیل که توانسته بود در نیمه اول با گلزنی کاپیتان خود از پرسپولیس پیش بیافتد اما در نیمه دوم با خوردن 3 گل شکست خورد و از راه یابی به مرحله نیمه نهایی بازماند. الدحیل یک فرصت تاریخی در لیگ قهرمانان آسیا از دست داد. الدحیل فرصت های زیادی را از دست داد و نتوانست از آن ها استفاده کند. این تیم می توانست با یک مساوی و یا زدن گل بیشتر در خانه حریف به مرحله بعد راه یابد اما هیچ کدام از این اتفاق ها نیافتاد.


بیشتر بخوانید:

مربی تیم فوتبال الدحیل: بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد/ روی اشتباهات فردی مغلوب پرسپولیس شدیم

گرشاسبی:بازیکنان پرسپولیس غیرت را معنا کردند / پاداشی که قول دادیم را می‌دهیم

حاج بیگی:تیم ما با توکل به امام حسین برابر الدحیل پیروز شد


انتهای پیام/

بازتاب شکست الدحیل در رسانه های قطری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
حالا فرضا که برنده هم شدین مثلا فکر میکنین از ما قویترین ؟
-
ممد
۱۱:۰۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
منشاعالی است
آخرین اخبار