آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ ۹ مهر) + جدول

قیمت نمایشگر‌های مطرح برند‌های مختلف در بازار به تاریخ ۹ مهر ۹۸ را در این خبر پیگیری کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هرچند در این روز‌ها رایانه‌های قابل حمل یا لپ‌تاپ‌ها بسیار محبوب شده‌اند اما همچنان رایانه‌های شخصی یکی از مهم‌ترین ابزار کاری در خانه‌،‌ محیط کار و محیط‌های آموزشی محسوب می‌شوند، یک رایانه شخصی بدون نمایشگر چیزی برای ارائه ندارد، نمایشگر‌ها یا مانیتورهای بازار از سال‌ها پیش به عنوان یکی از محبوب‌ترین و مورد استفاده‌ترین ابزار رایانه‌های شخصی شناخته می‌شدند و با حضور برندهای مطرح، بازار پرفروشی دارند. در ادامه قیمت انواع مدل‌های نمایشگر در بازار به تاریخ ۹ مهر ۹۸ را مشاهده می‌کنید.

*قیمت‌ها به تومان است*

**در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند. **

 

شرکت ال‌جی

شرکت ال‌جی از قدیم ‌الایام یکی از بهترین و محبوب‌ترین برند‌های تولید مانیتور برای رایانه‌های شخصی محسوب می‌شد، این شرکت در بازار ایران نیز از سال‌ها پیش فعالیت داشته و همچنان محصولات این شرکت به عنوان یکی از اولین انتخاب‌ها برای خریداران ایرانی است. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ  ۹ مهر) +جدول

شرکت سامسونگ

سامسونگ نیز یکی از برندهای قدیمی و پرطرفدار بازار است که در حوزه تولید مانیتور نیز سابقه فراوانی دارد، نمایشگرهای ال‌ای‌دی سامسونگ از زمانی که وارد بازار شدند، به دلیل کیفیت تصاویر خروجی و مصرف پایین، طرفداران بسیاری پیدا کردند و از آن به بعد، سامسونگ به یکی از برندهای محبوب بازار نمایشگر در  ایران شد. در ادامه آخرین قیمت نمایشگرهای شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ  ۹ مهر) +جدول

 شرکت ایسوس

مانیتورهای ایسوس کمی تخصصی هستند، البته این شرکت نمایشگرهای معمولی نیز تولید و عرضه می‌کند اما بیشتر مانیتورهای ساخت ایسوس با قیمتی بالا برای کارهای گرافیکی یا انجام بازی‌های ویدئویی مناسب هستند. در ادامه آخرین قیمت نمایشگرهای شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ  ۹ مهر) +جدول

شرکت بنکیو

مانیتورهای بنکیو در چند سال اخیر به یکی از محبوب‌ترین برندهای بازار ایران تبدیل شده‌اند، این شرکت چند ملیتی تایوانی در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ کشور جهان نمایندگی فعال دارد و تولیداتش در سطح گسترده‌ای در جهان عرضه می‌شود. نمایشگر‌های بنکیو دوام بالایی دارند و به آسانی خراب نمی‌شوند، یکی از دلایل محبوبیت این برند نیز همین مورد است. در ادامه آخرین قیمت نمایشگرهای شرکت بنکیو در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ  ۹ مهر) +جدول

شرکت ViewSonic

شرکت ViewSonic در حال حاضر به عنوان یکی از برترین برندها در حوزه تولید محصولات نمایشی و دیجیتالی شناخته می‌شود، تولیدات این برند به سراسر دنیا ارسال می‌شود و همین موضوع موجب شده تا این شرکت به بازار ایران نیز ورود کند و در مدت کوتاهی به برندی محبوب تبدیل شود. در ادامه آخرین قیمت نمایشگرهای شرکت ViewSonic در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ  ۹ مهر) +جدول

 شرکت ام‌اس‌آی

شرکت ام‌اس‌آی در حوزه تولید قطعات رایانه‌های شخصی و رایانه‌های همراه بالارده و به‌خصوص گیمینگ یکی از قدرتمندترین برندها در جهان شناخته می‌شود، مانیتورهای این شرکت نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و قالبا به ویژگی‌ها و قابلیت‌های گیمینگ مجهز شده‌اند. در ادامه آخرین قیمت نمایشگرهای شرکت ام‌اس‌آی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ  ۹ مهر) +جدول

برندهای ایرانی ایکس‌ویژن

یکی از قدیمی‌ترین برندهای بازار محصولات فناوری و دیجیتال در ایران، شرکت ایکس‌ویژن است. ایکس‌ویژن در کنار تولید گسترده محصولات مختلف، مانیتورهای بسیار خوب و با کیفیتی نیز ساخته و به بازار عرضه می‌کند که به واسطه قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه بودن، در چندین سال اخیر از برندهای محبوب و پرطرفدار بازار به شمار می‌آید. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت ایکس‌ویژن در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ  ۹ مهر) +جدول

برندهای ایرانی مستر‌تک

مسترتک یکی دیگر از برندهای ایرانی است که در چند سال اخیر خود را در بازار مطرح ساخته و محصولات باکیفیتی تولید می‌کند. در ادامه آخرین قیمت نمایشگرهای شرکت مستر‌تک در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ  ۹ مهر) +جدول


بیشتر بخوانید: آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ ۳۰ مرداد) +جدول


گزارش از عبدالله مطیع

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، مانیتور ، نمایشگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۰۴ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
سلام
اخیرا با کد همراه اول میخوایم شارژ هزارتومنی بگیریم میگه: بانک صادرکننده، پشتیبانی نمیکند!
اما با کد دیگری از همان بانک، همان مبلغ شارژ را میتوان گرفت!!
شاید این خطا را برای خرید شارژ بیشتر میدهد
آنهم ب اسم خطای بانکی!
آخرین اخبار