در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

امیدواریم فعالیت کسب و کارهای مجازی ادامه‌دار باشد

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی ابراز امیدواری کرد که کسب و کارهای آنلاین بعد از کرونا هم ادامه داشته باشند.

رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همکاری کسب و کارهای آفلاین و آنلاین، ابراز امیدواری کرد که تعامل کسب و کارهای مجازی آنلاین با مشاغل آفلاین نباید کوتاه مدت باشد و بعد از پایان بحران شیوع کرونا هم باید ادامه داشته باشد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما اکنون، کسب و کارهای آفلاین است، افزود: با همکاری اتاق اصناف ایران؛ این فضا به وجود آمده است که این کسب و کارها بر سرکار بیایند که البته انتظار می‌رود که خودشان هم در این امر تلاش کنند.

الفت نسب در ادامه گفت: طرح توانمندسازی اصناف ایران برای کسب و کارهای آفلاین آن است که بتوانند در سریعترین زمان، محصولاتشان را در بازار عرضه کنند.


بیشتر بخوانید: خرید اقلام اساسی به صورت آنلاین و دریافت در درب منزل / کرونا نیاز دولت الکترونیک را گوشزد کرد 


او با اشاره به تخصیص ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان به کاربران از سوی وزارت ارتباطات، گفت: در شرایط فعلی، با توجه به افزایش تعداد کاربران و افزایش میزان استفاده از اینترنت، سرعت و کیفیت دسترسی به آن به صورت پایدار باید کنترل شود.

گفتتی است؛ شیوع ویروس کرونا و کم شدن رفت‌وآمدها برای پیشگیری از ویروس کرونا در ماه پایانی سال که عمدتا روزهای پر رونقی برای کسب وکارهای خرد است، باعث شده تا بسیاری از فعالان تجاری، اصناف و کارگران فصلی دچار زیان شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار