بسته اخبار حوادث امروز ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۹۹؛

دستگیری سارق داخل خودرو در نکا/ دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در قائم شهر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا به شهروندان، توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر اهل یکی از استان‌های جنوبی کشور در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، متهمان را در حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان با یک خودروی سواری دستگیر کردند.

سرهنگ خادمی از کشف ۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و گفت: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

کشف ۲ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی نیسان حامل چوب از جنگل شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی و ماموران انتظامی این فرماندهی پس از هماهنگی‌های قضایی، خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار گفت: راننده خودرو به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به پیامد‌های ناشی از قطع بی رویه درختان و قاچاق فرآورده‌های جنگلی از مردم خواست: برای جلوگیری از سودجویی‌های افراد فرصت طلب در صورت شناسائی افرادی که اقدام به قاچاق فرآورده‌های جنگلی و منابع طبیعی می‌کنند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اعتراف سارقان خودرو به ۳ فقره سرقت در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال داخل خودرو درشهرستان، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارقان را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان نیز بوده اند شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳ فقره سرقت اموال داخل خودرو و یک خوروی پراید اعتراف کردند.

او ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آن‌ها خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.

کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی در منطقه کجور این شهرستان اقدام به توزیع موادمخدر می‌کنند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهمان را شناسایی کردند.

سرهنگ محمدی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی در دو عملیات غافلگیرانه موفق به شناسایی و دستگیری ۶ قاچاقچی و عامل توزیع مواد مخدر در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان در مجموع ۱۰ کیلو مواد مخدر کشف شد.

او با تشکر از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در در برقراری امنیت اجتماعی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد ناامنی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۵ کیلو گرم تریاک در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در اقدامی اطلاعاتی، از فعالیت یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: ماموران پس از تشکیل تیم عملیاتی، درعملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ آزادی گفت: در بازرسی از خودروی این عامل افیونی ۵ کیلو گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: متهم پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

او با بیان این که مواد مخدر عاملی برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در یکی از روستا‌های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های اطلاعاتی، سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد به شهروندان، توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.