موافقت با صدور پروانه تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با صدور و تمدید ۱۲ پروانه تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد موافقت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این جلسه با صدور و تمدید پروانه تایید صلاحیت ۱۲ نفر از مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی استان موافقت شد.
 
رحمتی افزود: مدیران کنترل کیفیت معرفی شده از سوی واحد‌های تولیدی قبل از شروع کار خود لازم است دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی لازم را تحت نظارت اداره کل استاندارد استان با موفقیت سپری کنند.

او گفت: بر اساس آیین نامه تایید صلاحیت علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت، مدت اعتبار پروانه ۲ سال از زمان صدور و تمدید پروانه تایید صلاحیت بوده و بر این مبنا کارشناسان این اداره کل مطابق با شرح وظایف مدیران کنترل کیفیت، به فعالیت‌های آنان در واحد‌های تولیدی، نظارت مستمر دارند.
 
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این آموزش‌ها شامل: قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، شرح وظایف مدیران کنترل کیفیت و آشنایی تخصصی با روش‌های آزمون فرآورده تولیدی مورد نظر است که دوره‌های مورد نیاز این افراد به طور مداوم در حال برگزاری است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.