۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی راسک به سامانه آبیاری نوین مجهز شد

فرماندار راسک گفت: ۵۳ هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان درهفته دولت به سامانه آبیاری نوین مجهز شد.

سلیم کدخدا فرماندار راسک  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: بهره برداری از طرح سامانه آبیاری تحت فشار در سولدان بخش پیشین به نمایندگی از ۲ پروژه آبیاری نوین دشت پیشین انجام شد.

او  افزود: برای اجرای این طرحها ۹۸۵ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

فرماندار راسک ادامه داد: تاکنون ۷۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان راسک مجهز به سامانه های نوین آبیاری شده که با اتمام طرح های در دست اجرا وسعت آن تا پایان سال جاری به یکهزار هکتار خواهد رسید.

او از دیگر طرح های ویژه هفته دولت را افتتاح متمرکز ۱۰۰ واحد مسکونی آسیب دیدگان سیل دیماه ۹۸ احداثی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان با صرف هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، بهره برداری از طرح زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت باند اول خیابان مصلی شهر پیشین بطول یک کیلومتر با صرف یک میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان و بهره برداری از طرح برقرسانی به روستای فاقد برق چاه نوربخش به نمایندگی ازپروژه های تأمین برق روستاهای فاقد برق پیشین با صرف ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار عنوان کرد.

کدخدا بازدید از پروژه پل شهید شوشتری شهر پیشین برای پیگیری فاز توسعه و بازدید از بزرگترین باغ انبه کشور در دشت پیشین به مساحت ۴٠ هکتار و دیدار و گفت وگو با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان را از دیگر برنامه های هفته دولت در راسک عنوان کرد.

فرماندار راسک گفت: امسال در شهرستان مرزی راسک ۱۳۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان افتتاح و ۲۸پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار