رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران:

حوزه تولید و فناوری نیازمند نیروهای مجرب است

کوهپایه زاده گفت: درحوزه تولید و فناوری علاوه بر مشکلات مالی به نیرو‌های مجرب و ماهر نیازمندیم که باید به موقع تزریق شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، جلیل کوهپایه زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم معرفی برگزیدگان پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: تمام دانشجویان ما طی یک سال اخیر به خوبی در راس کار و تولید حضور پیدا کردند و کار‌های شایانی را انجام داده اند.

او گفت: دانشگاهی که دارای ۲ هزار دانشجو است حدود یک هزار نفر از آن‌ها فناور و پژوهشگر هستند که توانسته اند در شرایط سخت کرونایی به خوبی عمل کنند. ما امروز با توجه به شرایط شیوه نامه‌های بهداشتی توانسته ایم تنها از برخی دانشجویان تقدیر به عمل آوریم.

کوهپایه زاده تصریح کرد: دانشجویان توانسته اند با وجود زمان کم و بیماری در مسیر دارو و کیت‌های تشخیصی مناسب در سطح ملی اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران بیان کرد: دانشکده‌ها با همراهی دانشگاه‌هایی اعم از شریف، تصمیماتی در این حوزه (دوران کرونا) گرفته اند که امیدواریم تا سال‌های آتی عملی شود. 

او گفت: درحوزه تولید و فناوری علاوه بر مشکلات مالی به نیرو‌های مجرب و ماهر نیازمندیم که باید به موقع تزریق شوند. هیچ چیز نمی‌تواند مانع حرکت دانشگاه‌ها برای حرکت به سمت نسل سوم باشد.

کوهپایه زاده بیان کرد: امیدارم با حفظ پژوهش و فناوری در مکان‌های مورد نظر بتوانیم کار را شروع کرده و شاهد اتفاق‌های خوب در سال‌های پیش رو باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار