راه یابی مستند «وایه» به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه

مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مستند «وایه» از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره بین المللی راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اکبر آیین مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مستند این استان به نام «وایه» به بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «Frincen» سال ۲۰۲۱ در کشور برزیل راه پیدا کرد.

اکبر آیین با بیان اینکه این مستند از تولیدات واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران  آثار راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره بین المللی را اعلام کرد که مستند «وایه» از کهگیلویه و بویراحمد نیز جزو آن‌ها است.

مسؤول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این مستند ۱۶ دقیقه بوده و روایت دختری به نام فریبا است که در یکی از روستا‌های دورافتاده کهگیلویه و بویراحمد برای ادامه تحصیل در شرایط نبود فضای آموزشی در منطقه تلاش می‌کند.
آیین افزود: تحقیق، پژوهش و کارگردانی این مستند از سوی فروزان جاویدی از فیلمسازان مطرح کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار