مستند حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره بین المللی راه یافت

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اثرحوزه هنری استان به بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه در کشور برزیل راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اکبر آئین مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم مستند کوتاه «وایه» تولید حوزه هنری به بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «Frincen» در کشور برزیل راه یافت.

آئین افزود: دبیر خانه سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران آثار راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره را اعلام کرد که فیلم مستند کوتاه وایه به کارگردانی فروزان جاویدی به این جشنواره راه یافت.

او بیان کرد: این مستند به مدت ۱۶ دقیقه روایتی از تلاش‌های دختری است بنام فریبا، در یکی از روستاهای دور دست کهگیلویه و بویراحمد که برای ادامه تحصیل در شرایط نبود فضای آموزشی در منطقه تلاش می‌کند.

آئین گفت: تحقیق، پژوهش و کارگردانی این فیلم توسط فروزان جاویدی از فیلم سازان استان انجام و توسط مجتبی سلیمانی و سید مهدی خرسندی تصویربرداری شده است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان افزود: تهمینه یزدان پناه صدا برداری، محمود نوری و مجتبی سلیمانی فر تدوین و فرهاد میر محمد صادقی و سهراب کرم رودی موسیقی این فیلم را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.