هشدار فراکسیون‌های مجلس عراق درباره طرح‌های آمریکا علیه بسیج مردمی

نمایندگان فراکسیون‌های مختلف مجلس عراق درباره برنامه‌ها و نقشه‌های آمریکا در این کشور هشدار دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه رسانه‌ای مقاومت عراق، نمایندگان فراکسیون‌های سیاسی مختلف در مجلس عراق روز سه شنبه درباره طرح‌ها و نقشه‌های آمریکا علیه بسیج مردمی این کشور هشدار دادند و از سکوت دولت در برابر ادامه نقض حقوق مردم و نیرو‌های امنیتی عراق از سوی واشنگتن انتقاد کردند.

احمد علی، عضو فراکسیون «صادقون» در مجلس عراق گفت: سکوت دولت در برابر ادامه تخلفات و تجاوزات آمریکا علیه بسیج مردمی عراق به واشنگتن اجازه خواهد داد جنایات بیشتری در عراق مرتکب شود.

از سوی دیگر محمد البلداوی، عضو ائتلاف الفتح در مجلس عراق تصریح کرد: همه واقعیت‌ها روشن است، اما ادامه سکوت دولت و پاسخ ندادن آن به تخلفات و تجاوزات آمریکا پیامد‌های منفی خواهد داشت و در را به روی جنایات دیگر علیه بسیج مردمی عراق باز خواهد کرد.

عدی حاتم، عضو فراکسیون بدر در مجلس عراق نیز درباره ادامه توطئه واشنگتن علیه بغداد، نقض حاکمیت و ایجاد توطئه‌ها علیه بسیج مردمی عراق هشدار داد و گفت: این تجاوزات در حالی صورت می‌گیرد که دولت به اجرای مصوبه مجلس درباره اخراج نیرو‌های خارجی از کشور پایبند نبوده و این اقدام باعث شده است این جنایات رخ دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
ملت عراق باید هر چه زودتر با حمایت از نخست وزیر خود جلوی فتنه ی بزرگ را بگیرد و از قدرت گیری گروههای شبه نظامی فرا قانونی جلوگیری کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
وقتی این دولت عراق انتخاب شد، آمریکا خیلی خوشحال شد و به او تبریک گفت و این نشانه آمریکایی بودن دولت عراق است از این لحاظ که دنباله رو اهداف آمریکاست و به فکر مردم عراق نیست و هر چه هست نمایشی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
آره خود مردم عراق هم از دست دولت خسته شدن.مردمشون دارن آمریکایی ها رو بیرون میکنند. دولت اصلا پشتیبانی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
پیروز باد عراق
آخرین اخبار