بازدید مسئولان قضایی خراسان شمالی از زندان‌های مازندران

هیأتی از کارکنان و روسای زندان‌های استان خراسان شمالی از زندان‌های مازندران بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مازندران اعلام کرد: هیأتی از کارکنان و روسای زندان‌های استان خراسان شمالی با هدف تعامل و هم فکری و استفاده از تجربیات همدیگر در تحقق اهداف سازمانی از زندان‌های مازندران بازدید کردند.

ولی الله صابری معاون اداری مالی و جهانبخش عباسی معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان خراسان شمالی در راس هیأتی از زندان‌های بابل، ساری، ندامتگاه محکومین مواد مخدر و کانون اصلاح و تربیت بازدید کردند.

عباسی معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان خراسان شمالی در حاشیه این بازدید‌ها هدف از این اقدام را دیدار با همکاران پرتلاش در مازندران و استفاده از تجربیات مدیران و روسای زندان‌های این استان عنوان کرد.

او گفت: کارکنان کلیه زندان‌های کشور دارای تجارب و نظریات ارزشمندی در حوزه زندانبانی هستند که باید به یکدیگر انتقال دهند.

معاون سلامت اداره کل زندان‌های خراسان شمالی به مسئله اشتغال به عنوان یکی از موفقیت‌های بزرگ زندان‌های مازندران اشاره کرد و افزود: اینکه با تلاش و مجاهدت‌های بی دریغ رتبه اشتغال زندان‌های این استان در بین زندان‌های کشور به جایگاه چهارمی ارتقا پیدا می‌کند، قطعاً ریشه در برنامه ریزی دقیق و کارشناسی دارد که طی همین بازدید‌ها سعی می‌کنیم از نوع برنامه ریزی و اجرای آن در استان خراسان شمالی الگو سازی کنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار