عضو هیئت رئیسه مجلس خبرداد:

بودجه ملی برای جاده مشهد اردهال به نراق

حجت الاسلام سلیمی گفت: جاده مشهد اردهال به نراق ردیف بودجه ملی گرفته است.

حجت الاسلام سلیمی عضور هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار با مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با بیان اینکه جاده مشهد اردهال به نراق ردیف بودجه ملی گرفته است بر تکمیل جاده مشهد اردهال به نراق و دلیجان به نراق تاکید کرد.

حجت الاسلام سلیمی افزود: با توجه به اینکه فصل بودجه است لازم است هر چه سریعتر مدیرکل راه وشهرسازی و رییس سازمان مدیریت استان مرکزی این موضوع را پیگیری و سهم استان و دلیجان را در این امر اخذ کنند.

او جذب اعتبار زیرسازی جاده زیرآب محلات و تکمیل آن، تکمیل باقیمانده محور دلیجان به نراق، تکمیل پل زیرگذر ورودی نراق و ایمن سازی قوس قائم ورودی نراق از سمت کاشان را از موارد مهم در توسعه وبهسازی راه‌های حوزه انتخابیه خود عنوان کرد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستاراختصاص زمین برای ساخت مسکن طلاب در دلیجان و محلات و تسریع در ساخت مسکن کارگری و ساخت مسکن برای کارگران کارخانه‌های این دوشهرستان شد.


مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان هم در این دیدار قول مساعد داد پیگیری‌های لازم برای موارد ذکر شده انجام شود و باقی مانده محور دلیجان به نراق تا ابتدای جاده امامزاده زبیده خاتون به زودی شروع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی به همراه فرمانداردلیجان و مسئولان راه و شهرسازی دلیجان و محلات با حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.