بازگشایی ۹۰ درصد راه‌های روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

۹۰ درصد از راه‌های ارتباطی روستا‌ها و مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد حسین نصیری راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان گفت: با بارش‌های هفته گذشته ۸۰ درصد راه‌های ارتباطی روستا‌ها و مناطق عشایری استان بر اثر سیل مصدود شد که کار بازگشایی ۹۰ درصد از این روستا‌ها انجام شده است.
 
محمد حسین نصیری راد با بیان اینکه با بارش‌های هفته گذشته بالغ بر ۸۰ درصد جاده‌های روستایی و عشایر شهرستان‌های چرام، بویراحمد و مارگون بسته شد، افزود: با تلاش راهداران ۹۰ درصد راه‌های مسدود شده بازگشایی و همکاران در شهرستان‌های مختلف به دنبال تسهیل در عبور و مرور مردم روستایی و عشایری هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد ۶ هزار کیلومتر راه شامل هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و چهارخطه، ۲ هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت، یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر جاده خاکی و ۷۰۰ کیلومتر راه شوسه دارد.
 
بارش شدید باران تابستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد در اوایل هفته جاری سبب وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان شد و خسارات بسیاری را در بخش‌های کشاورزی، راه روستایی و عشایری، مزارع پرورش ماهی و دیگر زیرساخت‌ها به بار آورد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.