قدردانی از طراحان پوستر‌های برتر امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی

با پایان کارگاه طراحی پوستر استان مرکزی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر از صاحبان آثار برتر قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، کارگاه طراحی پوستر "اصل وصل" با محوریت احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در دهه اول محرم با حضور هنرمندان طراح و گرافیست هنر‌های تجسمی استان مرکزی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اراک برگزار شد.

در این کارگاه ۳۰ نفر از گرافیست‌های شاخص استان مرکزی حضور داشتند و آثار از سوی احسان مرادی داور، جواد مختاری، علی شعبانی و حامد کاظمی
داوری شد.

به سه نفر اول مبلغ دو میلیون تومان یک و نیم و ۳ میلیون تومان جایزه و به ۵ نفر شایسته تقدیر مبلغ ۲۰۰ هزار تومان پرداخت خواهد گردید آثار برتر در مبلمان شهری و فضای مجازی با نام صاحب اثر منتشر شد شد.

مهدی برزگری معاون مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی گفت: هدف از برگزاری این کارگاه معرفی هنرمندانه این دو واجب الهی فراموش شده است.

برزگری افزود: همچنین زیباسازی مبلمان شهری هدفمند کردن فضای بصری و پرهیز از پراکندگی همچنین ارتقاء سطح تکنیکی و محتوای هنرمندان هم از دیگر اهداف این کارگاه است.

او با اشاره به اینکه دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر فلسفه قیام حضرت اباعبدالله الحسین بوده است اضافه کرد: رویکرد ما در این کارگاه تلفیق نگاه هنری با نگاه محتوایی برای تغییر نگاه مردم به این دو واجب مهم در دین
است.

معاون مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی بیان کرد:بناست مردم نسبت به جامعه و حکومت خودشان را مسئول بدانند و نسبت به هم بی تفاوت نباشند.

او ادامه داد: در این خصوص دو هشتگ بی تفاوت نباشیم و همه مسئولیم ناظر بر این قضیه می‌باشند و امید می‌رود با این کارگاه‌ها پیوند همیشگی بین دین و هنر تقویت گردد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.