ادعای مقام صهیونیست: هدف اصلی ما، به حداقل رساندن حضور ایران در خاورمیانه است

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی تلاش برای کم رنگ کردن حضور ایران در منطقه شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه آمریکایی آلگماینر که اخبار رژیم صهیونیستی را پوشش می‌دهد گزارش داد رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم در سخنانی مدعی شده است هدف اصلی این رژیم به حداقل رساندن حضور ایران در منطقه است.

بر پایه این گزارش، در حالی که سال جدید یهودیان فرا می‌رسد، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی در راستای ترسیم راهبرد این رژیم در مقابله با ایران مدعی شد: هدف اصلی به حداقل رساندن حضور ایران در خاورمیانه است.

او در گفتگو با پایگاه صهیونیستی «والا» در اظهاراتی ادعایی تصریح کرد: در طول سال گذشته، ما آمادگی خود را برای فعالیت در ایران سرعت بخشیدیم که خود همین مسأله، بخش قابل توجهی از افزایش بودجه امنیتی را که به تازگی بر سر آن توافق شده بود، در بر می‌گیرد.

او در ادامه ادعاهایش گفت: این کاری بسیار پیچیده است که شامل عملیات‌های اطلاعاتی گسترده به همراه ظرفیت‌های عملیاتی می‌شود. تمامی این‌ها با «جنگ‌های تو در توی» اسرائیل در ارتباط است که مقابله با فعالیت‌های ایران در سوریه بوسیله حمله‌های هوایی در کنار مقابله با توسعه طلبی ایران و برنامه هسته‌ای این کشور که از راه عملیات‌های اطلاعاتی پیگیری می‌شود را در بر می‌گیرد.

او در ادامه اظهارات بی اساس خود افزود: این فعالیت‌ها چندین هدف را در بر دارد. این‌ها تنها علیه ایران نیست؛ بلکه هدف اصلی به حداقل رساندن حضور ایران در خاورمیانه به خصوص در سوریه است.

او همچنین مدعی شد این عملیات‌ها تنها به صوریه محدود نمی‌شود و تمامی خاورمیانه از جمله حماس و حزب الله لبنان را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۱۴ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
فکر نکنم گروه خونی شما به اینکار بخورد شماها فقط بلد هستید خوب زن و بچه بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۶ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
صهیونیست غلط زیادی کرده خاورمیانه خانه ماست و شماها اضافی و متجاوز هستین و شما ها بایدبرید حضور شماها باید به حداقل برسه
آخرین اخبار