نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

مسئولان از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات کشور استفاده کنند

امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان استانی به صورت جهادی به دنبال دعوت از سرمایه گذاران باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۲۸ آبان در خطبه‌های نماز ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، باتاکید براینکه برای فراهم کردن زمینه حضور سرمایه گذاران در استان باید مسئولان به صورت جهادی در این راستا تلاش کنند، افزود: مسئله کسب و کار و سرمایه گذاری باید در استان به روال بیافتد و موانع تولید و کسب وکار استان با استفاده از طرح‌های عملیاتی و حضور نخبگان و سرمایه گذاران داخلی وخارجی رفع شود.  

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از نخبگان تصریح کرد: جوامع نخبه و مسئولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را عملیاتی کنند.

امام جمعه ارومیه با تاکید به اینکه نخبگان از ظرفیت و استعدادی که خداوند برآن‌ها عطا کرده باید در مسیر الهی و خدمت به مردم استفاده کنند، خاطر نشان کرد: مسئولان باید از ظرفیت‌های نخبگان استفاده کرده و با فراهم کردن زمینه حضور نخبگان در جامعه به صورت مسئله محور مشکلات کشور را حل کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید به اینکه مسئولان قدردان نخبگان باید باشند، اظهار کرد: آذربایجان غربی دارای ظرفیت‌ها و استعداد‌های بسیاری است که باید زمینه حضور و فعالیت آن‌ها در جهت حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی استان بهره گرفت.

وی در ادامه باتوجه به شرایط سخت اجاره نشینی و افزایش قیمت اجاره بها اظهار کرد: با توجه به گرانی‌های اخیر صاحبان املاک در این شرایط منصفانه با مستاجران خود برخورد کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یک شجره طیبه است و در این مدت بسیجیان در تمامی عرصه‌ها حضور موثر و جهادی داشته اند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.