ربیعی: بازی در چمن طبیعی کیفیت تیم مس رفسنجان را نشان داد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار با صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوانمحمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری بعد از دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: شرایط جوی برای برگزاری این مسابقه در رفسنجان مناسب نبود و با این وجود بازی قطعا به تعویق می‌افتاد و این موضوع به ضرر هر ۲ تیم بود. خوشبختانه به دلیل کیفیت خوب زمین ورزشگاه سیرجان یک بازی خوب را از هر ۲ تیم شاهد بودیم. در نیمه اول برنامه‌های خود را به خوبی در زمین پیاده کردیم و با فشار روی دروازه حریف موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم، اما در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول نفت آبادان بهتر عمل کرد. در نیمه دوم نیز شرایط خوب پیش رفت و توانستیم ۲ گل دیگر به ثمر برسانیم.

در رفسنجان زمین تمرین نداریم

او در خصوص فرق بازی در چمن مصنوعی و طبیعی عنوان کرد: ۲ سال است روی چمن مصنوعی در لیگ برتر بازی می‌کنیم و زمین تمرین هم نداریم، اما بازی امروز نشان داد که می‌توانیم در زمین خوب چه کیفیتی از خود ارائه بدهیم. در رفسنجان فقیر هستیم، اما اقدامات خوبی در حال انجام است و امیدوارم مس رفسنجان نیز مانند گل گهر سیرجان امکانات تمرینی خوبی را در آینده داشته باشد.

هفته آینده بازی سختی مقابل استقلال داریم

ربیعی درباره دیدار هفته آینده مقابل استقلال تهران بیان کرد: هفته آینده با صدر نشین لیگ بازی داریم که بازی بسیار سختی است، باید خوب ریکاوری کنیم تا چهار روز دیگر به مصاف استقلال برویم.

او در خصوص قرعه کشی مسابقات جام حذفی فوتبال گفت: مس رفسنجان در قرعه کشی لیگ برتر و جام حذفی جزو بدشانس‌ها است، اما جام حذفی را جدی می‌گیریم و امیدوارم در این جام نتیجه خوبی بگیریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار