افتتاح نمایشگاه عکس مستند انقلاب اسلامی در کرمانشاه

نخستین نمایشگاه عکس مستند «انقلاب اسلامی در کرمانشاه» به مناسبت دهه مبارک فجر در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه رازی افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- در این نمایشگاه بیش از ۶۰ قطعه عکس «غلامحسین محبی» از روز‌های انقلاب در دی، بهمن و اسفند ۱۳۵۷، روز پیروزی انقلاب و روز همبستگی ارتش و مردم در معرض نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه از امروز تا ۲۰ بهمن، همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۶ عصر آماده بازدید عموم مردم است. تصاویر نمایشگاه عکس مستند انقلاب اسلامی در کرمانشاه در روز ۲۱ بهمن ماه در بوستان شهید درخشان کرمانشاه و در روز ۲۲ بهمن نیز در مسیر راهپیمایی به نمایش گذاشته می‌شود.

عکاس مجموعه عکس‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه در سخنانی گفت: مجموعه بسیار زیادی عکس از دوران پیش از انقلاب، انقلاب و دوران دفاع مقدس از استان کرمانشاه دارم که هرکدام می‌تواند سندی برای تاریخ استان به‌شمار رود. تعدادی از عکس‌ها نیز توسط انجمن دفاع مقدس تهران در کتابی تحت عنوان «دلاوران جبهه غرب» به چاپ رسیده است. خوشحالم که امروز بیش از ۶۰ قطعه از این عکس‌ها در محوطه دانشگاه رازی که یک محیط فرهنگی است، به نمایش درآمده است.

 روز همبستگی ارتش با ملّت و یا روز فرار شاه از ایران جزو یکی از بهترین خاطرات من در روز‌های انقلاب اسلامی است؛ زمانی که شاه از ایران فرار کرد حتی یک مأمور هم داخل خیابان نبود و شهر کاملا در اختیار مردم قرار داشت که این مساله، کار عکاسی را برایم راحت‌تر کرده بود.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.