برپایی نمایشگاه محصولات میناکاری روی سفال در بام ایران

۵۰ اثر از انواع تولیدات میناکاری روی سفال در محل غرفه دائمی معرفی محصولات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری برپا شده است.

آقای رمضانی معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه محصولات میناکاری روی سفال به‌منظور معرفی انواع آثار و تولیدات مرتبط با این هنر در استان برپا شده است.

این نمایشگاه به‌مدت یک هفته در غرفه دائمی معرفی هنرهای سنتی در محل اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برپا است.


بیشتر بخوانید


هر هفته یکی از هنرمندان صنایع‌دستی با حضور در این غرفه تولیدات و محصولات خود را معرفی خواهند کرد.

معرفی کامل تولیدات صنایع‌دستی استان و تلاش برای بازاریابی انواع محصولات هنرمندان از مهم‌ترین اهداف برپایی این غرفه در محل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌شمار می‌رود.

عرضه تولیدات میناکاری روی سفال چهارمحال و بختیاری در بازار‌های داخلی و خارجی

زهرا شرافت چالش‌تُری هنرمند صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری در رشته میناکاری روی سفال گفت: در این غرفه افزون‌بر ۵۰ اثر از انواع تولیدات میناکاری روی سفال به‌نمایش درآمده است.

این نمایشگاه شامل مجموعه‌ای از تولیدات و مصنوعات مرتبط با رشته میناکاری روی سفال مانند انواع شکلات‌خوری، مجموعه هفت سین نوروزی، قوری، گلدان، جاشمعی، دیوارکوب، آئینه، چراغ، لیوان، سینی، شیرینی‌خوری و بشفاب است.

بازار فروش محصولات میناکاری روی سفال بیشتر در داخل کشور و استان است و فروش تولیدات این هنرصنعت در سایر کشور‌ها به بازاریابی نیاز دارد.

هم‌اکنون محصولات و تولیدات میناکاری روی سفال چهارمحال و بختیاری در بازار‌های داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

برپایی نمایشگاه محصولات میناکاری روی سفال در بام ایران

برپایی نمایشگاه محصولات میناکاری روی سفال در بام ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار