دمشق: رژیم صهیونیستی اعتبار سازمان ملل را به چالش می‌کشد

نماینده سوریه در شورای امنیت اعلام کرد سکوت جامعه جهانی رژیم اشغالگر را برای ادامه جنایاتش جسورتر کرده است.

بسام صباغ نماینده سوریه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره تحولات خاورمیانه اعلام کرد سوریه جنایات نظامیان و شهرک نظامیان صهیونیست و حملات وحشیانه آن‌ها به فلسطینی‌ها به ویژه قدس اشغالی را به شدت محکوم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وی تاکید کرد فلسطین همچنان اصلی‌ترین مسئله سوریه است و دمشق بر پایبندی خود به حمایت از ملت فلسطین برای ایجاد کشور مستقل به پایتختی قدس تأکید می‌کند.

صباغ تصریح کرد: سکوت جامعه جهانی در قبال تجاوزات اسرائیل در جولان اشغالی، این رژیم را برای ادامه این تجاوزات جسورتر کرده و اعتبار سازمان ملل را به چالش می‌کشد.

نماینده سوریه در سازمان ملل خاطرنشان کرد سوریه بر پایبندی قاطع به حق خود برای بازپس گیری کامل جولان اشغالی با همه ابزار‌های موجود که توسط قوانین بین المللی تضمین شده است، تاکید می‌کند، زیرا آن را یک حق ابدی می‌داند که با اقدامات پیشدستانه رژیم اشغالگر ساقط نمی‌شود.

همزمان با شروع ماه مبارک رمضان درگیری‌ها بین صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها شدت گرفته و در روز‌های اخیر با حملات مداوم صهیونیست‌ها به نمازگزاران در صحن‌های مسجدالاقصی به اوج خود رسیده است. در یک ماه گذشته و با افزایش تنش ها، ۲۲ فلسطینی به دست ارتش اشغالگر به شهادت رسیده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
7891
۱۷:۵۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
فلسفه وجودی سازمان ملل حمایت از اسراییل است. روی سازمان ملل حساب باز نکنید که پشیمان می شوید. زنده باد سوریه زنده باد بشار اسد.
آخرین اخبار