سرپرست فرمانداری مهاباد:

سیره زندگی امام خمینی (ره) باید به عنوان الگوی جامعه معرفی شود

خدمات رسانی صحیح و دلسوزانه به مردم و پرهیز از تجملات در این مسیر از مواردی است که باید به خوبی به آن پرداخته و سیره زندگی امام خمینی (ره) به عنوان الگو به جامعه معرفی شود.

امیر قادری در آیین گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) که در مسجد جامع این شهرستان با حضور اقشار مختلف برگزار شد، گفت: امروز بیشتر از هر زمانی نیاز داریم تا اسوه و شیوه‌ی زندگی و رفتاری امام خمینی (ره) را به عنوان بهترین الگو سرلوحه‌ی کار و زندگی خود قرار دهیم.

وی گفت: وظیفه ما است که نسل‌های مختلف بویژه جوانان و نوجوانان را با شخصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی و اهداف این انقلاب مردمی بهتر و بیشتر آشنا کنیم تا نسل‌های مختلف با اهداف انقلاب بزرگ اسلامی آشنا شوند و ادامه دهنده راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی شوند.

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: مقام معظم رهبری نیز پس از بنیان گذار انقلاب اسلامی با درایت و مدیریت مسیر پر برکت انقلاب ادامه داده و هم اکنون درخت تنومند نظام با صلابت تراز همیشه در حال حرکت است.

قادری در ادامه به اهمیت قیام ۱۵ خرداد هم اشاره کرد و گفت: قیام خونین ۱۵ خرداد قیامی تاریخی بود که از دل مردم و برای مبارزه با کفر و بی عدالتی و تبعیض انجام گرفت و زمینه‌های انقلاب بزرگ اسلامی را فراهم کرد.

وی همچنین به دسیسه‌ها و برنامه ریزی‌های دشمنان هم گریزی زد و گفت: با همه دشمنی‌ها و صرف هزینه‌های هنگفت در این مسیر، همچنان نظام جمهوری اسلامی با اقتدار و عزت در مسیر پیشبرد اهداف و آرمان‌های اسلامی خود و حمایت از مظلومان جهان پیش می‌رود و این راه تا ابد تداوم خواهد داشت.

امام خمینی در روز بیستم جمادى الثانى ۱۳۲۰ هجرى قمرى مطابق با ۳۰ شهریـور ۱۲۸۱ هجرى شمسى (۲۴ سپتامپر ۱۹۰۲ میلادى) در شهرستان خمین از توابع استان مرکزى ایران در خانواده اى اهل علـم و هجرت و جهاد پاى بـر خاکدان طبیعت نهاد و در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ هجری شمسی به ملکوت اعی پیوست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.