مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه:

بیش از ۱۷ هزار خودروی عمومی و باری در آذربایجان غربی دوگانه سوز شدند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ضمن اظهار خرسندی ازحفظ و دستیابی به مقام دوم کشوری در اجرای طرح رایگان دوگانه سوز نمودن خودرو‌های عمومی گفت: در این طرح رایگان ۱۷ هزار و ۷۷۸ دستگاه خودروی عمومی و باری تا به امروز به سیستم دوگانه سوز مجهز شدند.

احمد مجرد گفت: از ابتدای پیاده سازی طرح مصوبه شورای اقتصاد استقبال بسیار خوبی از این طرح صورت گرفته که ۱۱۴۲ دستگاه خودرو عمومی و آژانس و تاکسی‌های اینترنتی که مشخصات آن‌ها تأیید و فرآیند نوبت‌دهی آن‌ها انجام شده در انتظار تبدیل به سر می‌برند.

مجرد گفت: استفاده از سوخت پاک CNG ضمن مقرون به صرفه بودن برای شهروندان، در مقایسه با سایر سوخت‌های فسیلی کمترین اثرتخریبی را بر روی محیط زیست می‌گذارد و آلایندگی کمتری داردکه این امر موجب کاهش آلودگی هوا نیز می‌شود.

او می گوید: کلیه فرایند تبدیل خودرو‌ها در ۲۱ مرکز مجاز برای خودرو‌های عمومی و باری بصورت رایگان و برای آژانس‌ها و اسنپ‌ها تنها با پرداخت ۲۵ درصد کل هزینه در حال انجام اس.

این مقام مسئول گفت: با توجه به تداوم طرح تبدیل رایگان خودرو‌های عمومی، باری و آژانس‌ها ضروری است مالکین در سامانه https://gcr.niopdc.ir ثبت نام کرده و تا زمان تبدیل به دوگانه سوز شدن از سهمیه اعتباری برخوردار شوند، در غیر اینصورت سهمیه اعتباری آن‌ها کاسته شده و مانند خودرو‌های عادی از سهمیه سوخت برخوردار می‌شوند.

مجرد گفت: براساس قانون و مقررات جاری شرکت، تمامی جایگاه‌های فعال دارای استاندارد‌های ایمنی و فنی بوده و با تمام ظرفیت مشغول بکار می‌باشند و بدیهی است اگر براساس بازدید ادواری سازمان استاندارد و اداره CNG این شرکت، مولفه‌های فنی و ایمنی در یک جایگاهی دچار نقص باشد بلافاصله به جهت اهمیت ایمنی جایگاه و مشتری تعطیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.