تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی در خاک سوریه

نظامیان رژیم صهیونیستی وارد خاک سوریه شدند و به تعقیب چند نفر پرداختند.

نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز (دوشنبه) وارد خاک سوریه شدند و برای دقایقی به تعقیب شماری از افراد در آنجا پرداختند.

به گزارش العالم، نیروهای صهیونیستی ادعا کردند، این اقدام پس از آن صورت گرفت که چهار نفر در حال پرتاب اشیایی به آن سوی دیوار حایل با سوریه بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی با ورود به خاک سوریه اقدام به شلیک به سوی آنها کرد و یک نفر را از ناحیه پا زخمی کرده و با استفاده از بالگرد او را با خود بردند.

پیش از این نیز شبکه هفت رژیم صهیونیستی اذعان کرده بود که ارتش اسرائیل به سمت یک فرد که به گفته آنها به حصار مرزی جولان اشغالی از جانب خاک سوریه نزدیک شده بود، تیراندازی کرده است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نیز با انتشار خبری از نزدیک شدن چهار نفر به حصار مرزی در جولان اشغالی خبر داده و نوشته بود: یک مرد سوری صبح روز دوشنبه پس از نزدیک شدن به مرز با اسرائیل در بلندی های جولان بر اثر شلیک نیروهای ارتش اسرائیل مجروح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
اقتدار نظامی سهمگین نباشد هر کشوری مثل سوریه میشه، روباه های یهودی بدون اجازه وارد میشن، الاغ های امریکایی پایگاه می زنن، چشم ابی های اروپایی،نیرو وارد می کنن و هر کی بخواد موشک می زنه و هرکی بخواد ادم می کشه و هر کی بخواد ادم ربایی می کنه، و این ، حماقت و بی دینی حاکمان ملل مسلمان رو ثابت می کنه که به داد برادر مسلمانشون نمی رسند. و صراحتا بر خلاف دستور خدا و پیامبر عمل می کنن.
Iran (Islamic Republic of)
فقط خدا
۰۸:۲۳ ۱۵ مهر ۱۴۰۱
با توجه به قدرت بیش از حد تصور وتکنو لوژی پیشرفته نظامی برخی از ارتشهای دنیا .امروز به لطف دانش موشکی وپهبادی توان نظامی ایران در خط بازدارندگی خوبی قرار دارد
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۲۲:۵۳ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
اینها وقاحت را از سر گذرانده اند
آخرین اخبار