رفتار خشن پلیس علیه یک سیاهپوست، خشم عمومی را در آمریکا برانگیخت + فیلم

انتشار فیلمی که نشان می‌دهد یک متهم سیاه‌پوست توسط چند افسر پلیس ضرب و شتم می‌شود، سبب خشم آمریکایی‌ها شده است.

فیلم امنیتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان می‌دهد گروهی از افسران پلیس در ایالت «جورجیا» آمریکا، یک مرد سیاهپوست ۴۱ ساله را در بازداشت کتک می‌زنند.

به گزارش ای‌بی‌سی نیوز، این فیلم خشم جامعه را برانگیخته است. هری دنیلز، وکیل حقوق مدنی در این خصوص می‌گوید حادثه مذکور یک مورد دیگر از تخلفات اداره کلانتری در جورجیا است.

این فیلم که متعلق به تاریخ سوم سپتامبر است، از سه‌شنبه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد. در فیلم دیده می‌شود که «جارت هابز» اهل کارولینای شمالی، که ظاهرا به دلیل سرعت غیرمجاز و رانندگی با گواهینامه لغو شده دستگیر شده است توسط نیرو‌های پلیس ضرب و شتم می‌شود.

وکیل هابز و اعضای خانواده و جامعه خواستار دستگیری و محاکمه فوری افسران درگیر در این فیلم شده اند. مشاور او می‌گوید که مطلقا هیچ دلیل و توجیه قانونی برای چنین رفتاری وجود ندارد و آنچه در این ویدیو نشان داده می‌شود یک «عمل مجرمانه» است. گفته می‌شود هابز بلافاصله پس از این رخداد شکایت کرده، اما تحت مراقبت پزشکی قرار نگرفته و دو هفته در سلول انفرادی قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
اگر ایران این کار رو انجام میداد بدون شک توسط سازمان بین الملل تحریم میشد !!!

اما اگر در امریکا یا کشور متحد با امریکا انجام بشه ... یک امر عادی به بی اهمیت توسط سازمان بین الملل تلقی میشه ... و خواهد شد !!!

اگر با امریکا متحد باشی میتونی هر بلایی که بخوای سر مردم بیاری ... بدون اینکه اصلا نگران چیزی باشی ... اب از اب تکون نمیخوره ... نه محاکمه میشی و نه تحریم !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
آمریکا = سرزمین وحوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
بعد ی عده احمق داخلی گول حرفای امریکا رو میخورن بعدشم اینطور باید توسط اربابشون امریکا کتک بخورن سگ پلیس ایرانی شرف داره به تمام رئیس جمهورای امریکایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
خب وقتش رسانه های ایرانی وارد عمل شن و از سیاه پوستان و سرخپوستان بومی آمریکایی دفاع کنه

دیگه نرمش کافیه

دخالت داخلی برابر دخالت داخلی

بعضی آمریکاییها هم مایل ب جدایی طلبی هستن چرا ایران نباید دخالت کنه و طرفداری کنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
سلام
یه مشت پلیس سفید پوست متعصب نژاد پرست بدلیلِ حمایت حکومت فاسد و صهیونیست پرور آمریکا قلاده پاره کردن و اینجوری یه نفرو وحشیانه لت و پار می کنن. به قول ما ایرانی ها "چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است"
آخرین اخبار