نمایشگر‌ جدید لنوو معرفی شد

لنوو نمایشگر‌های جدید ۴K Mini LED خود را معرفی کرد.

لنوو از عرضه صفحه نمایش‌های جدیدی با هدف پاسخگویی به نیاز‌های کاربران حرفه‌ای و خلاق و مبتنی بر پنل‌های مینی ال‌ای دی با وضوح ۴K و روشنایی تا ۱۲۰۰ سی دی بر متر مربع خبر داد. این صفحه نمایش اولین صفحه نمایش‌های مجهز به پورت USB۴ است.

این شرکت چینی در حال تبلیغ نمایشگر‌های جدید ThinkVision P۲۷pz و ThinkVision P۳۲pz با تجهیز آن‌ها به یک پنل ۲۷ و ۳۱.۵ اینچی است که هدف آن برآورده کردن نیاز‌های سازندگان و متخصصان است که از محدوده رنگ AdobeRGB پوشش تقریباً ۱۰۰ ٪ DCI-P۳ یا DCI-P۳ بهره می‌برند.

همچنین کنتراست بالا در رنگ‌های صفحه نمایش به دلیل وجود ۱۱۷۲ ناحیه کم نور، به افزایش کیفیت تصویر کمک می‌کند. روشنایی صفحه را می‌توان با دور شدن کاربر از صفحه نمایش یا بسته به نور محیط به طور خودکار کاهش داد و نمایشگر‌های جدید را می‌توان به طور مستقیم از طریق نرم افزار ThinkColour تنظیم کرد.

همچنین، نوار چندوظیفه‌ای را می‌توان با ایستگاه اتصال USB ۴ ساده کرد. با استفاده از یک کابل USB-C، لپ تاپ متصل به مانیتور می‌تواند تا ۱۴۰ وات و تلفن هوشمند با ۱۵ وات شارژ شود.

صفحه‌نمایش‌های جدید لنوو شامل پورت‌های ارتباطی بسیاری از جمله سه درگاه USB-C، یک درگاه USB ۴، دو درگاه USB ۳.۲ نسل دوم، چهار پورت USB-A ۳.۲ نسل دوم، دو پورت HDMI ۲.۱، یک پورت RJ۴۵ و یک خروجی صدا و یک قفل کینگستون هستند. شرکت چینی لنوو از عرضه صفحه نمایش‌های جدید در بازار‌های جهانی از آگوست ۲۰۲۳ خبر داده است.

منبع: ae.24

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار