الحشد الشعبی:

نیرو‌های آمریکایی مانع کمک رسانی عراق به زلزله زدگان سوریه شدند

فرمانده عملیات الانبار بسیج مردمی عراق از مانع تراشی نیرو‌های آمریکایی در کمک رسانی به زلزله زدگان سوریه خبر داد.

فرمانده عملیات الانبار بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) اعلام کرد نظامیان آمریکایی با جلوگیری از ورود یکی از کاروان‌های کمک رسانی برای زلزله زدگان سوریه، در ورود آن‌ها به سوریه تاخیر ایجاد کردند.

قاسم مصلح گفت: در عملیات ارسال کاروان‌های حمایت از ملت سوریه، با حکومت این کشور هماهنگی کاملی وجود دارد. وی افزود بسیج مردمی کمک‌ها را از جانب دیگر طرف‌ها به مناطق زلزله زده سوریه منتقل می‌کند.

مصلح در گفتگو با المیادین، تاکید کرد آمریکا در ورود یکی از کاروان‌های کمک رسانی وابسته به بسیج مردمی، تاخیر ایجادو این بهانه را مطرح کرد که نیرو‌های آن عملیات نظامی انجام داده اند.

قاسم مصلح فرمانده الانبار در بسیج مردمی گفت: «ما همه اقدامات امنیتی را برای حمایت از کاروان‌های کمک رسانی و انتقال آن‌ها از عراق به سوریه انجام دادیم. کاروان‌ها به شکل پی در پی کار انتقال کمک‌ها را انجام می‌دهند. خدا را شکر، در این زمینه موفق بودیم. اما نیروی هوایی آمریکا در ابتدای کار و روز نخست که باید برای کمک به ملت سوریه در مقابله با این بحران عمل می‌کردیم، اجازه نمی‌داد که این کاروان شبانه به سوریه منتقل شود. ناچار شدیم شب را در مرز‌های سوریه بگذارنیم تا روز دوم که توانستیم وارد این کشور شویم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
بعد نابودش کنید امریکا راتروریسته
آخرین اخبار