تحرکات غیرمعمول نظامیان آمریکا در مرز عراق با سوریه و عربستان

یکی از اعضای پارلمان عراق هشدار داد نظامیان اشغالگر آمریکایی در مجاورت مرز این کشور با سوریه و عربستان تحرکات غیر معمولی دارند.

کریم علیوی، عضو ائتلاف فتح پارلمان عراق امروز یکشنبه هشدار داد که اخیرا اطلاعاتی به دست مقامات این کشور رسیده که از نظامیان اشغالگر آمریکایی در داخل و خارج مرز‌های عراق از سمت مرز‌های عربستان و سوریه تحرکات مشکوک و غیرمعمولی دیده می‌شود.

براساس گزارش المعلومه، علیوی با بیان اینکه فعالیت نظامیان آمریکایی در این مناطق روز به روز گسترده‌تر می‌شود، از دولت و مسئولین امنیتی عراق خواست باین تحرکات را به دقت در داخل و خارج مرز‌های این کشور تحت نظر بگیرند.

این مقام عراقی افزود: اطلاعاتی نیز به دست ما رسیده که در دست بررسی است و از فرود هواپیما‌های نظامی آمریکا در شهرستان «الطیب» استان میسان حکایت می‌کند.

روز گذشته نیز یک کارشناس امنیتی عراقی به نام «عقیل الطائی» نسبت به ادامه تحرکات مشکوک آمریکا در مرز‌های مشترک عراق با سوریه هشدار داده و چشم پوشی دولت عراق از این تحرکات را اقدامی نادرست خوانده بود.

نظامیان اشغالگر آمریکایی درحالی در خاک عراق همچنان حضور دارند که پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی بدست دولت تروریست آمریکا پارلمان عراق قانونی را تصویب کرد که براساس آن این نظامیان تروریست باید خاک عراق را ترک می‌کردند اما آمریکا با ادامه تجاوزگری خود هنوز هم در عراق حضور دارد و در مسائل این کشور دخالت کرده و خاک آن را اشغال کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۱:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینک باید آمریکا در مرزهای عربستان و سوریه و عراق کارهای غیر معمولی انجام دهد چرا که هشت تریلیون دلار خرج کرد تا امروز شاهد چنین افتضاحی در خاورمیانه باشد باز گشت سوریه به اتحادیه عرب یک دهان کجی آشکار به آمریکا بود که فکر می کرد اعراب گاو شیر ده هستند و اعراب نشان دادن که آمریکا ما دیگر ان گاو شیردهی که عمو ترامپ فکر می کرد نیستیم
آخرین اخبار