رقابت ۹۰۰ فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات ورزشی

رقابت‌های ورزشی ۹۰۰ نفر از فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد، یادواره شهید ابراهیم هادی در یاسوجب برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش عامل شادابی، نشاط و سرزندگی در جامعه است که باید در آموزش و پرورش مورد توجه جدی قرار گیرد.

حسنعلی عزت‌خواه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد تحصیل، تهذیب و ورزش، افزود: ورزش و تندرستی مورد تاکید دین مبین اسلام است و برای افزایش و بهبود راندمان کاری، توجه به ورزش ضروری است.

او ادامه داد: یکی از ساحت‌های ۶گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز بعد تربیت بدنی و ورزش است که مورد تاکید جدی است.

فرشید کرمی، معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: توجه به نام و یاد شهدا مسیر اصلی همه امور ما است و این رقابت‌ها نیز مزین به نام شهید والامقام شهید ابراهیم هادی که خود از معلمان تربیت بدنی است می‌باشد.

او می‌گوید: این رقابت‌ها در رشته‌های فوتسال زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز و بسکتبال برگزار می‌شود.

کرمی افزود: مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته‌های مختلف فوتسال زیر ۴۰سال، فوتسال بالای ۴۰ سال، بدمینتون، تنیس روی میز و بستکبال با حضور ۶۰۰ ورزشکار در بخش آقایان به میزبانی شهر یاسوج و ۳۰۰ ورزشکار در بخش خانم‌ها به میزبانی شهرستان گچساران اجرا و آغاز شده است.

او ادامه داد: برگزیدگان این رقابت‌ها به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

در پایان آیین افتتاحیه این رقابت‌ها با بر افروختن مشعل مسابقات رژه تیم‌های شرکت کننده برگزار و ورزش باستانی، پهلوانی و موسیقی اجرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.