کاخ سفید: بهترین کار برای منندز کناره گیری از سمتش است

سخنگوی کاخ سفید از سناتور دموکرات متهم به فساد خواست از سمت خود کناره گیری کند.

رابرت منندز، سناتور ارشد دموکرات و رئیس کمیته روابط خارجی سنا اکنون با طیف گسترده‌ای از اتهامات مربوط به فساد و ارتشا مواجه شده است که همین موضوع وجهه حزب دموکرات را خدشه دار کرده است. از این رو، دولت بایدن به دنبال حل و فصل سریع این موضوع است.

به گزارش تله تریدر، کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید امروز (دوشنبه) اعلام کرد: بهترین اقدام در حال حاضر برای رابرت منندز، سناتور ایالت نیوجرسی این است که از سمت خود به دلیل اتهامات وارده از سوی دادستانی استعفا دهد. 

ژان پیر در کنفرانس خبری روزانه در جمع خبرنگاران افزود: ما به این مسئله به عنوان یک موضوع جدی نگاه می‌کنیم. گرچه این تصمیم در نهایت به خود منندز و رهبری سنا باز می‌گردد. 

منندز که اکنون با اتهامات گسترده فساد روبه روست ساعاتی قبل مدعی شد پول‌های نقد کشف شده در خانه اش را خود از حساب بانکی خارج کرده و کاملا جنبه مشروع دارد. 

دادستان‌های آمریکایی می‌گویند سناتور ایالت نیوجرسی متهم به دریافت رشوه از دولت مصر در قالب شمش‌های طلا و صد‌ها هزار دلار پول نقد است. طی عملیات تفتیش نیرو‌های پلیس در خانه منندز ۵۶۶ هزار دلار پول نقد که در یک کاپشن جاسازی شده بود کشف شد. همچنین شمش‌های طلا و نیز یک خودرو لوکس مرسدس بنز از دیگر کشفیات از خانه وی بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار