کشف دستگاه شنود در ستاد فرماندهی ارتش اوکراین

اطلاعات اوکراین اعلام کرد یک دستگاه شنود در مرکز ستاد فرماندهی ارتش اوکراین کشف کرده است.

سازمان اطلاعات اوکراین اعلام کرد که یک دستگاه شنود را در مقر والری زالوژنی، رئیس ستاد ارتش پیدا کرده است اما این دستگاه در حال کار نیست.

براساس گزارش اسکای نیوز، اطلاعات اوکراین در پستی در پلتفرم X (توییتر سابق) توضیح داد که این دستگاه در دفتر والری زالوژنی یافت نشد، بلکه در دفتر مرکزی او یافت شد که او در آینده قصد داشت از آن استفاده کند.

این سازمان از آغاز تحقیقات در مورد استفاده غیرقانونی از ابزار‌های فنی ویژه برای دریافت اطلاعات سری خبر داد. اطلاعات اوکراین توضیح داد که دستگاهی که پیدا شد در وضعیت عملیاتی نبود. هیچ وسیله‌ای برای ذخیره داده یا انتقال صدا از راه دور پیدا نشد و اعلام کرد که دستگاه برای بررسی بیشتر به مراکز دیگر ارسال خواهد شد.

زالوژنی به عنوان فرمانده نیرو‌های مسلح اوکراین، کسی است که در جبهه تحت فرماندهی ولادیمیر زلنسکی،  رئیس جمهور اوکراین تصمیم گیری می‌کند. در ماه‌های اخیر، رسانه‌های اوکراینی و خارجی از تشدید تنش‌ها بین زلنسکی و زالوژنی در پس‌زمینه شکست ضدحمله‌ای که نیرو‌های اوکراینی در تابستان آغاز کردند و کاهش حمایت غرب خبر دادند.

در همین راستا نشریه آلمانی ولت گزارش داد که زالوژنی قصد دارد در سال ۲۰۲۴ یک ضد حمله انجام دهد. در حال حاضر، طبق گزارش این نشریه، نیروهای اوکراینی در حال جمع آوری نیروی لازم برای این کار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
شنود /؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار