گزارش روزنامه الریاض از خشونت صهیونیست‌ها در غزه و پیامد آن

یک روزنامه سعودی تاکید کرد صهیونیست‌ها با ارتکاب قتل‌عام روزانه و خشونت بیش از حد در غزه با عواقبی بس دشوار روبرو خواهند شد.

روزنامه عربستانی الریاض گزارش داد که خشونت بیش از حد و غیرموجه رژیم صهیونیستی در نوار غزه با خشونت‌های دیگری حتی اگر فوری نباشد، مواجه خواهد شد.

براساس گزارش این روزنامه عربستانی دوستان و همچنین خانه‌های شهدا ماندگار و قوی خواهند بود و آن‌ها را وادار می‌کند تا از خشونت به عنوان وسیله‌ای برای برخورد با کسانی استفاده کنند که باعث شده تقریبا همه چیز را از دست بدهند.

این روزنامه معتقد است که کاری که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد هیچ ربطی به منطق یا تفکر سیاسی ندارد که قرار است محاسبات آن برای تمام مراحل فعلی و آینده دقیق و جامع باشد. به همین خاطر پس از این خشونت کابینه رژیم با عواقبی روبرو خواهد شد که می‌داند چقدر خطرناک است.

به ویژه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که می‌خواهد جنگ را طولانی کند، زیرا به خوبی می‌داند که پس از پایان جنگ با چه چیزی روبرو خواهد شد. او می‌داند که این پایان کار سیاسی و شخصی اوست. آینده‌ی او و اتهاماتش که با تمام وجود سعی در به تعویق انداختن آن دارد، در انتظارش ایستاده است.

الریاض تأیید کرد که آنچه در غزه اتفاق می‌افتد غیرعادی است، زیرا قتل عام روزانه ارتش صهیونیستی علیه بی گناهان بی دفاع بدون اینکه جامعه بین المللی بتواند سرعت فزاینده آن‌ها را محدود کند و حتی آن‌ها را متوقف نکند، مایه ننگ خواهد بود. این روزنامه سعودی تاکید کرد کشتن زنان و سالمندان و کودکان امری است که توسط هیچ قوانین، آداب و رسومی تایید نشده اما در غزه اتفاق می‌افتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۸:۴۰ ۱۱ دی ۱۴۰۲
اگر مردش هستید همانطور که از ۸۰ کشور نیروی تکفیری جمع و برای کشتن مردم عراق و سوریه گسیل انان را برای جلوگیری از عرب کشی اسراییل بفرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۱ دی ۱۴۰۲
لعنت خدا بر صهیونیستهای جنایتکار وکودک کش
آخرین اخبار