واکنش گوترش به ادعای رژیم صهیونیستی برای افزایش کمک به غزه

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل به ادعای رژیم صهیونیستی برای افزایش ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه واکنش نشان داد.

به گزارش بامداد شنبه رویترز، گوترش در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: (رژیم) اسرائیل من را از قصد خود برای صدور مجوز برای افزایش معنادار ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه مطلع کرد.

دبیرکل سازمان ملل، افزود: من صمیمانه امیدوارم که این موضوع هرچه سریع‌تر و به طور موثر، محقق شود.

دبیرکل سازمان ملل ساعاتی پیش نیز در اظهاراتی در جمع خبرنگاران، گفت: من درخواست‌های فوری خود را برای آتش بس فوری بشردوستانه، آزادی بی قید و شرط همه گروگان‌ها، حفاظت از غیرنظامیان و ارسال بدون مانع کمک‌های بشردوستانه تکرار می‌کنم.

دبیرکل سازمان ملل، اضافه کرد: من بار دیگر استفاده از شکنجه، مجروح کردن و ربودن غیرنظامیان، شلیک راکت به سمت اهداف غیرنظامی و استفاده از سپر انسانی را کاملا محکوم می‌کنم.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل رسما در جنگ غزه شکست خورده است.
آمریکا رسما در جنگ غزه شکست خورده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا در حمله به کنسولگری ایران هیچ نقشی نداشت/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است. حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
سازمان بی ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی، اسرائیل و مزدورانشان بوده است. شورای ضد امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی، اسرائیل و مزدورانشان بوده است. شورای حقوق ضد بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی، اسرائیل و مزدورانشان بوده است.
ایران قطعا به تجاوز اسرائیل در دمشق پاسخ خواهد داد.
اسرائیلی‌ها نمی‌توانند بدون جنگ زندگی کنند که در اسرائیل تنها سیاستمداران و ژنرال‌ها نیستند که به‌دنبال جنگ‌افروزی‌اند، بلکه خود اسرائیلی‌ها هستند که نمی‌توانند بدون جنگ زندگی کنند.
بنده از حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالی استقبال می کنم
آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، صهیونیست ها جنایتکار و مزدورانشان ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
آخرین اخبار