مهمترین عناوین خبری احزاب در آبان‌ماه سال 1392/

درگذشت حبیب امام و رهبری/ انتصاب ولایتی در مرکز تحقیقات استراتژیک/ رفتار و حرکت‌های غیر‌عادی دختران موسوی

درگذشت حبیب امام و رهبری، انتصاب ولایتی در مرکز تحقیقات استراتژیک، توقیف روزنامه بهار، تدوین آیین‌نامه جبههه پایداری، بررسی تنها حزب فعال ايران در عرصه بين‌المللي، رفتار و حرکت‌های غیر‌عادی دختران موسوی با هدف فضاسازی رسانه‌ای،‌ ابراز خرسندی جلودارزاده از ارائه مانیفست اصلاح‌طلبی و ..... از مهمترین عناوین خبری احزاب در آبان‌ماه سال 1392 بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درگذشت حبیب امام و رهبری، انتصاب ولایتی در مرکز تحقیقات استراتژیک، توقیف روزنامه بهار، تدوین آیین‌نامه جبههه پایداری، بررسی تنها حزب فعال ايران در عرصه بين‌المللي، رفتار و حرکت‌های غیر‌عادی دختران موسوی با هدف فضاسازی رسانه‌ای،‌ ابراز خرسندی جلودارزاده از ارائه مانیفست اصلاح‌طلبی و ..... از مهمترین عناوین خبری احزاب در آبان‌ماه سال 1392 بود.

مهمترین عناوین آبان ماه سال 1392 حوزه احزاب را در گزارش زیر می‌‌خوانید.


عرب خدایی: "نوبخت" کماکان دبیر کل حزب اعتدال و توسعه است

رییس کانون اقوام حزب اعتدال و توسعه عملکرد نوبخت در حزب را بسیار خوب و موثر دانست و اظهار داشت: وی الگوی مناسب اخلاقی و رفتاری برای تمامی اعضا بودند لذا حضور در دولت تدبیر و امید نیز مبتنی بر همین شاکله اخلاق مداری بوده است.



تنها حزب فعال ايران در عرصه بين‌المللي کدام است؟ / تضعيف موقعيت ايران در "آي‌کپ" به واسطه تعطيلي خانه احزاب

با توجه به تاکيد اخير رئيس‌جمهور به منظور تعامل نهادهاي مدني در سطح بين‌المللي براي ارتقاء و گسترش صلح، مناسبات سياسي، اجتماعي و اقتصادي در حال حاضر شاهد فعاليت يک حزب ايراني در عرصه بين‌المللي هستيم و آن حزب موتلفه اسلامي است که با عضويت در اتحادیه احزاب کشورهای آسیایی به نام آي‌کپ به تعامل با سایر نهادهای مدنی به ايفاء نقش در عرصه‌هاي مختلف مي‌پردازد.

رفتار و حرکت‌های غیر‌عادی دختران موسوی با هدف فضاسازی رسانه‌ای/حمله ور شدن به ماموران زن!

یک منبع آگاه گفت: در جریان دیدار دختران موسوی با پدر و مادرشان که پیش از این نیز مسبوق به سابقه بوده است، ماموران زن حاضر در محل با رفتار و حرکت های غیر عادی مواجه شده اند.

حجت‌الاسلام حبيبي: از تشکيل حزب فراگير استقبال مي‌کنيم/ وفاق اصولگرايان مهم‌تر از ليدري شخصيتي سياسي است

دبيرکل جبهه ايستادگي با بيان اينکه از تشکيل حزب فراگير استقبال مي‌کنيم، گفت: مشارکت گروه‌ها و تمام اعضاي احزاب مهمتر از آن است، که اصولگرايان حول محور شخصيت شکل بگيرند.

بی‌اطلاعی محمد هاشمی از ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک توسط آیت‌الله هاشمی

رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفتگویی نسبت به اخبار منتشر شده مبنی بر اداره مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست وی، ابراز بی‌اطلاعی کرد.

محتشمي: تصویب منشور و آئين‌نامه شوراي عالي جبهه اصلاح‌طلبان در يك بازنگري مجدد

سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان گفت: منشور و آئين‌نامه شوراي عالي جبهه اصلاح‌طلبان در جلسه گذشته اين جبهه به تصويب رسيد.



نادران: نطق من تاثیری در عدم رای اعتماد مجلس به صالحی‌امیری نداشت

عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس گفت: نطق من تاثیری در عدم رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نداشت.

محصولی: جمع‌آوری بیلبوردهای "صداقت آمریکایی" تاثیری در باور مردم ندارد

وزیر اسبق کشور درباره جمع‌آوری بیلبوردهای صداقت آمریکایی گفت: وقتی مسئله‌ای در بین مردم به صورت یک باور در می‌آید، نمی‌توان با چنین اقداماتی مانع شد و حتی شاید این کارها باعث شود که رغبت به سمت این کارها بیشتر شود.

مصلحی: انتصابم به عنوان امام جمعه شایعه بود

وزیر سابق اطلاعات امام جمعه شدن خود را شایعه اعلام کرد.

تزریق القائات مسموم، استراتژی واحد نشریات فله‌ای نواندیش

پس از دوم خرداد 76، همزمان با پیروزی گفتمان اصلاح‌طلبی، آپورتونیست‌های عرصه سیاست فضا را مناسب دیده و آزادی مطبوعات را مدخلی برای تزریق القائات مسموم خود به بدنه جامعه قرار دادند، و در این گذر ،توهین به باورهای دینی عموم مردم سرلوحه کار روشنفکران به اصطلاح نواندیش قرار گرفت.

نویسنده مطلب توهین‌آمیز روزنامه بهار از سرکردگان گروهک نهضت آزادی است/ امام(ره): نهضت آزادی و افراد آن از اسلام اطلاعی ندارند

در مقاله‌ای که برای تحریریه سیاسی باشگاه خبرنگاران ارسال شده، در مطلبی موشکافانه نقش "گروهک نهضت آزادی" در توهین به اهل بیت(ع) و شیعیان پرداخته شده است.

امتناع افراد مختلف از تکیه زدن بر صندلی خالی که صاحب قبلی‌اش رییس قوه شد!

مرکز تحقیقات استراتژیک به عنوان یکی از ارکان مجمع تشخیص مصلحت نظام با اهدافی مشخص از سال 1368 در حال فعالیت است اما آنچه که این مرکز را در روزها و ماه‌های اخیر در نزد عموم بسیار مهم جلوه داده نحوه اداره این مجمع و انتخاب جانشین رئیس قبلی یعنی دکتر روحانی است که در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.



نارضایتی دبیر کل حزب اسلامی کار نسبت به اخبار منتشره از قول وی

حسین کمالی نسبت به اخبار منتشر شده به نقل از وی در یکی از خبرگزاری‌ها ابراز ناراحتی کرد.

"فومنی" به عنوان دبیرکل حزب مردمی اصلاحات انتخاب شد

"محمد‌زارع فومنی" به عنوان دبیرکل حزب مردمی اصلاحات انتخاب شد.

ابراز خرسندی جلودارزاده از ارائه مانیفست اصلاح‌طلبی/ استقبال از نظرات برتر

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی گفت: اگر یک نظری برتر از میان احزاب اصلاح‌طلب ارائه شود، خوب است و همه از آن استقبال می‌کنند.

قاضی‌زاده: آئین‌نامه داخلی جبهه پایداری تدوین شد

سخنگوی جبهه پایداری گفت: آئین‌نامه داخلی جبهه پایداری در جلسه اخیر جبهه پایداری، تدوین و به تائید شورای فقاهتی نیز رسید.

انبارلويي: خاتمی قصد ایجاد فضای قبرستانی دارد تا کسی حرف نزند

مسئول سياسي حزب مؤتلفه اسلامي با تاکید بر اینکه "خاتمی" قصد ایجاد یک فضای قبرستانی دارد تا کسی حرف نزند،‌ گفت: رعايت حريم "خاتمی" به عنوان یک رجل سیاسی و مذهبی مورد شناخت شورای نگهبان، بايد حفظ شود، اما اولین کسی که باید حریم را رعایت کند، خود خاتمي است.

توضیحات اکبر اعلمی درباره سیلی نواختن بگوش سلیمی نمین

در پی انتشار خبری توسط برخی از رسانه‌ها درباره مناظره اکبر اعلمی با سلیمی، اکبر اعلمی توضیحاتی را برای رسانه‌ها ارسال کرده است.



حبیب امام و رهبری به روایت قدیمی‌ترین تصاویر

"حبیب‌الله عسگراولادی" رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری، دبیرکل سابق حزب مؤتلفه اسلامی از مبارزان اول نهضت اسلامی صبح روز سه‌شنبه- 14 آبان‌ماه- در سن 81 سالگی درگذشت.

مرعشی: استقبال حزب کارگزاران از حضور مجدد ناطق نوری در عرصه سیاست/ دیداری با رئیس‌جمهور نداریم

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: این حزب از حضور مجدد علی اکبر ناطق نوری در عرصه سیاست استقبال می‌کند.

با حکم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی؛ ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک شد

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حکمی علی‌اکبر ولایتی را به عنوان رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.

احمدی‌نژاد: "محمود احمدی‌نژاد" ساختمان لادن را رها کرد

برادر رئیس جمهور با اشاره به تداوم جلسات "محمود احمدی‌نژاد" در ساختمان لادن، گفت: وی در حال حاضر دیگر در ساختمان لادن نیست و شنیده‌ام که آنجا را رها کرده است.

سجادی: دبیرکلی ناطق‌نوری در جبهه پیروان گمانه‌زنی رسانه‌هاست/ انتخاب دبیر جدید مرکب از آرای دبیران کل است

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اعضای جبهه هنوز در غم از دست دادن این مجاهد صادق عزادار هستند، گفت: انتخاب ناطق‌نوری به عنوان جایگزین مرحوم عسگراولادی صرفا گمانه‌زنی رسانه‌‌ها است.

مصباحی‌مقدم: ابراز تمایل دکتر روحانی برای حضور در جلسات جامعه روحانیت مبارز/ حضور ناطق‌نوری منتفی است

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: حجت‌الاسلام والسلمین ناطق‌نوری تاکنون تمایلی را برای شرکت در جلسات از خود نشان نداده و حضور وی به نوعی منتفی است اما دکتر روحانی برای حضور مجدد در جلسات این جامعه ابراز تمایل کرده است.



حق‌شناس: "خاتمی" همچنان لیدر جریان اصلاحات است

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه هیچ‌ فردی درباره لیدری خاتمی در جریان اصلاحات شک و شبهه‌ای ندارد، گفت: همه توان و تلاش این جریان، حمایت و پشتیبانی از دستاوردهای حضور مردم در انتخابات 92 است.

توفیقی: انتصاب‌های فرجی‌دانا موردی ندارد

معاون وزیر علوم گفت: انتصاب‌های فرجی‌دانا موردی نداشته و دلایلی نیز بر این مسئله ارائه نشده است.

عرب‌خدایی: اداره حزب اعتدال و توسعه با اعتقاد راسخ "نوبخت" / تلاش برای یکپارچه‌سازی ساختارهای استانی حزب

رئیس کانون اقوام حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه هدایت و رهبری حزب با اعتقاد راسخ نوبخت ادامه دارد، گفت: حزب درحال یکپارچه‌سازی ساختارهای استانی و شهرستانی خود است.

حاجی: کرباسچی؛ گزینه نهایی برای علنی ساختن اجماع اصلاح‌طلبان بر ناطق نوری

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: شخصيت ناطق‌نوري، بسيار مورد احترام بوده و بنده ارادت خاصي به وی دارم، ولی صحبت و تصمیم‌گیری درمورد انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي و سرلیستی آن هنوز بسیار زود است.

رسولی: برنامه‌های مشترک عارف و خاتمی جهت ورود به انتخابات مجلس دهم

رئیس ستاد انتخاباتی عارف در انتخابات ریاست جمهوری 92 از برنامه‌های مشترک محمدرضا عارف و محمد خاتمی جهت ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

جزئیات برنامه نشست تخصصی "رسانه و سندچشم انداز ایران ۱۴۰۴" اعلام شد

هفتمین نشست تخصصی «رسانه و سند چشم انداز ایران ۱۴۰۴» ۲۹ و ۳۰ آبان ماه سال جاری توسط معاونت اطلاع رسانی و پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.



شیخ میانه‌رو در دو راهی لیدری اصلاحات یا دبیر کلی جبهه پیروان؟

بعد از ارتحال مرحوم "حبیب‌الله عسگراولادی" به عنوان دبیرکل جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری، گمانه‌زني‌هایی پيرامون تعيين جانشين وی از سوی برخی رسانه‌ها و فعالان سیاسی به گوش می‌رسد که این امر واکنش‌هایی مختلفی را همواره به دنبال داشته است.

بروجردي: تشکيل اتاق فکر، اقدامي مناسب در جهت پيشبرد سياست‌ها و رشد و تعالي زنان است

يک فعال اصلاح‌طلب با بيان اينکه بهره‌گيري از افکار و انديشه‌هاي مختلف زنان گامي به جلو در جامعه است، گفت: هر اقدامي که با فکر جمعي صورت بگيرد، قطعا بهتر مي‌تواند براي پيشبرد سياست‌ها و رشد و تعالي زنان جامعه به نتيجه برسد.

حکیمی‌پور: خانه احزاب کلوپ سیاسی جریانات نیست/ رای به قالیباف دلیل اعتراض به راستگو نبود

دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: هر جریانی که اکثریت را در خانه احزاب به دست می‌گرفت، قصد ایجاد هژمونی داشت، درحالی که آنجا کلوپ سیاسی خاصی نیست؛ نهادینه کردن فعالیت‌های سیاسی کشور از عمده فعالیت‌های این خانه بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار