در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

نظرسنجی مردمی در سینما «راگا» برگزار نشد

آژیر گفت: نطر سنجی مردم در سینما «راگا» در حالی برگزار نشد که بودن نظرسنجی مردمی در سینماهایی که مسئول پخش فیلم‌های جشنواره هستند امری ضروری است.

فرجام آژیر مدیر سینما "راگا"در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص استقبال مردم از فیلم‌های سی و سومین جشنواره فجر گفت: با توجه به جدول جشنواره، بخش سودای سیمرغ 1 و 2 از استقبال بیشتری برخوردار بود و بلیت‌های این فیلم‌ها به طور کامل فروش رفت ولی از بخش‌نگاه نو استقبال کمتری نسبت به بخش‌ سودای سیمرغ صورت گرفت.

وی افزود: بهترین فیلم در "سینما راگا" رخ دیوانه بود که به سانس فوق‌العاده کشید. این فیلم به غیر از نوع و مضمون فیلم، کارگردانی و . . . به دلیل تدوین بسیار خوشش کیفیت بالایی داشت.

آژیر ادامه داد: فکر می‌کنم استقبال مردم از فیلم‌ها سال گذشته بهتر بود، چون سال گذشته استقبال بیشتر بوده 3 الی 4 فیلم به سانس فوق‌العاده کشید و امسال تا الان فقط 1 فیلم به سانس فوق‌العاده کشیده شده است.
 
این مدیر در خصوص مشکلات به وجود آمده برای نمایش فیلم‌ها در "سینما راگا" گفت: "سینما راگا" از یک سال و نیم تا الان به سیستم دیجیتال مجهز شده است و تا امروز مشکل و مورد خاصی نداشتیم.
 
آژیر ادامه داد: یکی از مواردی که امسال در پخش فیلم‌ها اتفاق افتاد این بود که قرار شد طبق جدول پخش فیلم‌های عصر یخبندان و بوفالو هم در "سینما راگا" نمایش داده شود و مخاطبان انتظار داشتند آنها را ببینند ولی این اتفاق صورت نگرفت و مخاطب‌ها از این موضوع ناراضی بودند .
 
وی افزود: نظر سنجی مردمی در "سینما راگا" برگزار شد که اعتراض مخاطبین را به دنبال داشت؛ در واقع گویا نظر مردم در این سینما و در این منطقه اهمیت ندارد و با وجود اینکه به خاطر این موضوع نامه‌نگاری کردیم ولی ترتیب اثر داده نشد.
 
مدیر سینما راگا افزود: بعد از اعتراض مردم به این قضیه جوابیه‌ای که از جانب خانه سینما و دفتر جشنواره به دست ما رسید را در" سینما راگا" در معرض دید مخاطبان قرار دادیم تا مدیریت "سینما راگا"زیر سوال نرود و مردم بفهمند این مشکل از کجا سر زده است.
 
آژیر تصریح کرد: نظرسنجی مردمی حتی در یک سینما به طور قطع بر روی افزایش یا کاهش آراء مردمی یک فیلم تاثیر مستقیم دارد پس بودن نظر سنجی مردمی در سینماهایی که مسئول پخش فیلمهای جشنواره فجر هستند امری مهم و ضروری است.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار