رییس کمیسیون فرهنگی مجلس؛

فیلترینگ شدنی نیست؛ شبکه اجتماعی داخلی راه اندازی میشود+اینستاپست

حجت الاسلام پژمانفر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، از راه اندازی شبکه اجتماعی ایرانی در فضای مجازی استقبال کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام پژمانفر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی داخلی کاملا امن خواهند بود و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده می‌شوند، تصمیم برای راه‌اندازی ۳ شبکه اجتماعی ایرانی در فضای مجازی را مورد استقبال کمیسیون خود دانست.
حجت الاسلام پژمانفر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:"فیلترینگ شدنی نیست...فیلترینگ تحقق‌پذیر نیست و تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه نیز نتوانسته جلوی ورود محتویات تخریب‌گر را بگیرد به‌همین دلیل ایجاد شبکه‌های داخلی برای گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی و جلوگیری از بسیاری مضرات دیگر ضروری است.

شبکه‌های اجتماعی داخلی کاملا امن خواهند بود و رایگان در اختیار مردم قرار داده می‌شوند به‌همین دلیل معتقدم باید به ظرفیت‌های داخلی اعتماد و موجبات رشد آن‌ها را فراهم کرد.

این شبکه‌ها در کنار فواید فرهنگی، چندین هزار شغل ایجاد خواهند کرد و با کیفیت بالاتر و ارزان‌تر مطالبات مردم را پاسخ خواهد داد.
راه‌اندازی «شبکه ملی اطلاعات» به معنای منع مردم از شبکه‌های اجتماعی خارجی مانند تلگرام نیست و آن‌ها مختار به انتخاب هستند.
کمیسیون فرهنگی مجلس حمایت خود را از این اقدام اعلام می‌کند و انتظار می‌رود وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جوانان خلاق ایجادکننده این شبکه‌ها به درستی حمایت کند".

پژمانفر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۲ تير ۱۳۹۵
هزارتا شبکه بهتر تلگرام اینستاگرام بسازن استقبال نمیشه مردم یه شبکه اجتماعی جهانی دوست دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۲ تير ۱۳۹۵
فكنيد اگه شبكه داخلي راه بيفته باز بزارن مردم برن اينيستا يا ..

شما يه برنامه خوب و كاربردي مثل اينيستا يا تلگرام يا وايبر بسازين اگه خوب باشه مردم استقبال ميكنن
آخرین اخبار