اظهارات منتقد سرسخت میلیاردر آمریکایی؛

جان کیسیک: پیروزی ترامپ در ایالت اوهایو واقعا دشوار است

فرماندار ایالت اوهایو و نامزد پیشین انتخابات آمریکا، پیروزی دونالد ترامپ را در این ایالت بسیار دشوار خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشینگتن تایمز، "جان کیسیک،" فرماندار ایالت اوهایو و عضو حزب جمهوری خواه که مدتهاست از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کرده است، روز گذشته اعلام کرد پیروزی "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا در ایالت اوهایو – که مکانی کلیدی برای پیروزی در رقابتهای انتخاباتی 2016 است -- واقعا دشوار خواهد بود. 

جان کیسیک که پیش از کناره گیری تنها در انتخابات مقدماتی ایالت اوهایو به پیروزی دست یافته بود، یکی از منتقدان سرسخت ترامپ محسوب می شود و حتی پیشتر اعلام کرده بود هرگز از وی حمایت نمی کند. کیسیک حتی در کنوانسیون حزب جمهوری خواه که ماه گذشته در کلیولند آمریکا برگزار شد، شرکت نکرد.

وی در گفتگو با شبکه سی ان ان اعلام کرد: ترامپ در اوهایو پیروز می شود؟ شاید وی در بخشهایی از اوهایو که مردم آسیب دیده اند، پیروز شود؛ اما من همچنان فکر می کنم پیروزی در ایالت اوهایو برای وی واقعا دشوار خواهد بود. ترامپ تنها در بخشهایی که مردم عصبانی و ناامید هستند و پاسخی دریافت نکرده اند، می تواند پیروز شود.

کیسیک همچنین به دلیل خود برای حضور نیافتن در گردهمایی ماه گذشته این حزب در کلیولند اشاره کرد و گفت: همچنان قصد ندارم از ترامپ حمایت کنم.

کیسیک در سخنرانی روز گذشته خود درحالی که کمتر از 100 روز به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است، باز هم صحبتی از حمایت از دونالد ترامپ به میان نیاورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار