کورسوی امید در بازار انرژی؛

افزایش یک درصدی بهای نفت/ طلا ارزان شد

پس از امیدواری نسبت به تثبیت تولید نفت در آینده نزدیک، بهای نفت خام یک درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل پایگاه خبری اینوستینگ، پس از امیدواری نسبت به تثبیت تولید نفت در آینده نزدیک، بهای نفت خام یک درصد افزایش یافت. 

بر این اساس، پس از امیدواری از فریز نفتی تولید کنندگان طلای سیاه، بهای نفت در بازار اروپا شاهد افزایش 1 درصدی بود. بسیاری از اعضای اوپک در راستای ایجاد ثبات در بازار انرژی در نظر دارند تولید نفت خود را در پاییز سال جاری محدود کنند. در بازار انرژی لندن، نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه اکتبر با 1.06 درصد افزایش (47 سنت)، 44 دلار و 86 سنت در هر بشکه معامله شد. نفت خام وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا برای تحویل در ماه سپتامبر با 1.2درصد افزایش (50 سنت)، 42 دلار و 30 سنت در هر بشکه معامله شد. پس از رشد بهای نفت خام وست تگزاس اینترمیدیت به بیش از 50 دلار در اوایل ماه ژوئن سال میلادی جاری، این سبد نفتی شاهد کاهش 19 درصدی ارزش بوده است.

در سوی دیگر و در بازار فلزات گرانبهای لندن، بهای هر اونس طلا با 4.7 دلار کاهش به 1331.05 دلار رسید. بهای نقره نیز با اندکی تغییر به 19.63 دلار در هر اونس رسید. با این وجود، پلاتین با 4 دلار افزایش، 1147 دلار در هر اونس معامله شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار