رئیس پلیس راهور لرستان خبر داد؛

آماده باش پرسنل پلیس راهور لرستان در شب های قدر/تمهیدات انتظامی و ترافیکی ویژه‌ شب‌های قدر در لرستان اتخاذ شد

سرهنگ منوچهر مرادی گفت: در شب‌های قدر کلیه پرسنل راهور به صورت پاس پیاده و گشت خودرویی جهت روان سازی ترافیک در آماده باش کامل به سر می‌برند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ منوچهر مرادی با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در شب‌های قدر اظهار داشت: پلیس راهور لرستان به منظور برقراری نظم وتسهیل رفت و آمد شهروندان جهت شرکت در مراسم شبهای قدر تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

وی با اشاره به حضور پلیس در شب‌های قدر افزود: در این شب هاکلیه پرسنل راهور به صورت پاس پیاده و گشت خودرویی در خیابان‌های منتهی به برگزاری مراسمات به ویژه مصلی و مساجد جهت روان سازی ترافیک در آماده باش کامل به سر می‌برند.

رئیس پلیس راهور  لرستان عنوان کرد: انتظار می‌رود مسئولان برگزاری مراسمات در برقراری امنیت ترافیکی همکاری لازم با پلیس راهور داشته باشند.

وی بیان کرد: از شهروندانی که جهت شرکت در مراسم به مکان‌های مورد نظر مراجعه می کنند در خواست می‌شود خودروی خود را در محل مناسب پارک و از پارک خودرو و توقف به صورت دوبل خودداری کنند وبا توجه به افزایش تردد در شب های قدر رانندگان دقت بیشتری در حین رانندگی داشته باشند.

انتهای پیام/ ب

تمهیدات انتظامی و ترافیکی ویژه‌ شب‌های قدر در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.