وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

شرح وظیفه روابط عمومی در دوره جدید پرداختن به گفتمان سازی برای تبیین مقدمات تحول است

آذری جهرمی اعلام کرد نوع نگاه ما در دوره جدید مبتنی بر تحول در مفهوم فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال است که مهم ترین بخش برای ایجاد تحول، گفتمان سازی و فرهنگ سازی است.

روابطبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دیروز (سه شنبه) در جلسه شورای مسوولان این وزارتخانه برگزار شد.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه با اشاره به خدمات گسترده مجموعه روابط عمومی وزارت ارتباطات در طول دوران دولت تدبیر و امید، گفت: در دولت یازدهم به دلیل برخی از ضعف ها در کشور، نگاه روابط عمومی در وزارت ارتباطات، پروژه محور بود و در معرفی دستاوردها، اقدامات و پروژه ها بسیار خوب عمل شد. اما نوع نگاه ما در حال حاضر پروژه محور نیست.

وی با اشاره به اجرای پروژه های متفاوتی چون امید، تدبیر، تلاش و فجر در این وزارتخانه افزود: با وجود اجرای این پروژه های، نوع نگاه ما در دوره جدید مبنی بر استفاده از کلمه تحول در مفهوم فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال است.

آذری جهرمی بخش مهمی از تحول را مبتنی بر فرهنگ سازی و گفتمان سازی دانست و ادامه داد: سربازان این عرصه در دولت نیستند بلکه بخش های خصوصی در این زمینه فعالند و طبیعتا مهمترین شرح وظیفه روابط عمومی در دوره جدید پرداختن به گفتمان سازی برای تبیین مقدمات تحول است.

در ادامه این جلسه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تقدیر و تشکر از محمدرضا فرنقی زاد رئیس پیشین روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به سیدجمال هادیان طبائی زواره به عنوان رییس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خیر مقدم گفت.

امروز همچنین رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در این مرکز، کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

روابط

مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت ، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه معرفی و آغاز به کار رسمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه با اشاره به تحولاتی که در چند سال گذشته و در دوره مدیریت دکتر فرنقی زاد در روابط عمومی وزارت ارتباطات انجام شده است، گفت: در این مدت خدمات بسیاری در این مجموعه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه جابجایی مدیرانی امری طبیعی است، افزود: این جابجایی ها باعث انتقال تجربیات و حضور نیروهای جدید در موقعیت های مختلف می شود.

راسخ این جابجایی را شروع مرحله ای جدید عنوان کرد و گفت: این جابجایی می تواند سرلوحه کارهای جدید و ارتقای کیفیت کارها باشد.

در ادامه این جلسه دکتر محمد رضا فرنقی زاد رییس سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکر از همکاران خود در این مجموعه، گفت: عملکرد روابط عمومی با تلاش کارکنان این مجموعه مورد رضایت شخص وزیر و مدیران این وزارتخانه قرار دارد .

وی با اشاره به اینکه هر مجموعه ای بعد از مدتی نیاز به تحول دارد، افزود : امیدوارم آقای هادیان طبایی زواره به عنوان یکی از صاحبنظران و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی بتواند با ایده های جدید، موفقیت بیشتری در این مجموعه داشته باشد.

در این جلسه سید جمال هادیان طبایی زواره رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز گفت: من امیدوارم بتوانیم ایده های نو و خلاقانه را با همکاری کارکنان روابط عمومی در این مجموعه اجرا کنیم.

وی تاکید کرد: تلاش می کنم در روابط عمومی محیطی به دور از استرس فراهم شود زیرا داشتن آرامش، دقت در کارها را افزایش می دهد و خروجی کار نیز به خوبی دیده می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.